středa 27. února 2013

Dvoufázový odličovač Nivea


Používám dvoufázové odličovače na oči ze dvou hlavních důvodů - používám voděodolnou řasenku a jiné odličovací prostředky mi vysušovaly oční okolí tak, že se to už nedalo snášet.
Vyzkoušela jsem už několik drogérkových odličovačů tohoto typu - Garnier, Green Line, Balea...
Původně jsem šla do obchodu se záměrem, koupit a vyzkoušet dvojfázový odličovač od Ryoru, ale nějak se mi moc nelíbila ta bílá krémová hmota....většinou jsou odličovače v kombinaci modrá "voda" a průhledný olej....a tak jsem ňák intuitivně :) sáhla po Nivei z výtažkem z chrpy - ačkoliv je asi nejdražší - 125 ml za 130 Kč.



"Účinně odstraňuje extra voděodolnou řasenku a make-up bez nutnosti silného tření...", říká výrobce.


Samozřejmě jedna věc je, co píše na výrobku výrobce a druhá je realita. Ale vypadá to, že tady psali pravdu.
Odličovače stačí nanést na tampónek  malé množství a  přiložit na víčko, pak už stačí  tampónkem jen tak "potlapkávat", není třeba tlačit, drhnout atd. A tímto šetrným způsobem se Vám taky nedostane ani odličovač do očí. Mám citlivé oči, takže tohle umím ocenit. Sundá v klidu voděodolnou řasenku i konturovací tužku na oči...
Jediné u čeho jsem váhala po prvním odličení je právě to, jestli přece jen nebudu mít to oční okolí sušší. Protože ačkoliv je to dvoufázový odličovač s olejem, tak nezanechává olejovou vrstvu - což většina takovýchto odličovačů dělá.
Takže ne - tento odličovač se vstřebá a nemám žádné olejové kruhy pod očima :) - můžu v klidu nanést oční krém a líčit se znova....a přesto nemám vysušené oční okolí...
Měla jsem obavy, jestli koupí dražšího odličovače neriskuju, ale v tomto případě si troufám říct, že Nivea věděla, co dělá :).



Ale abych uvedla i odvrácenou stranu: mrzí mě, že jsem ve složení tohoto výrobku, se kterým jsem spokojená objevila další "silikonovou potvoru" a to zahalenou do tajemného názvu cyclomethicone. Zdá se, že se kosmetika silikony jenom hemží.
Ale ve snaze být "objektivní" jsem si udělala malý průzkum v drogerii a všechny tyto odličovače bohužel obsahují silikon(y).
No, pro tentokrát tento jeden silikon odpouštím, protože žádné dráždění nepozoruji (používám ho 14 dní) a je to asi jeden z nejlepších dvoufázových odličovačů, které jsem měla. Budu sice hledat zase dál, ale pokud nenajdu nic lepšího, tak je možné, že si tento výrobek koupím znovu.

A abych byla důsledná - výrobek obsahuje i Isopropyl Palmitate, o kterém připravuji samostatný článek...

Myslím, že by firmy měly psát přímo na výrobek  "obsahuje silikony", ale to by asi nebyl ten správný marketingový tah, co?

Čím si odličujete oči Vy? Máte ten svůj nej odličovač? A co dvoufázové odličovače - používáte?

Přeji Vám pěkný střed týdne!




6 komentářů:

  1. Dboufázové odličovače se mi velmi osvědčují. Jsou totiž mastné a ty jediné pořádně odlíčí řasenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to, zatím mi jedině tyhle odličovače bez problémů odlíčí řasenku - čistící mléko to neudělá. Ale pravda je, že jsem zatím nešla do hodně módních micelárek, tak nevím.

      Vymazat
  2. Já dávám od těch dvoufázových intuitivně ruce pryč. Jednu jsem měla green line a byl neskutečně mastný, hrozně mi to vadilo a od té doby se jim programově vyhýbám. Odličuju všechno včetně očí Biodermou, ale je pravda, že nepoužívám voděodolný make up. Snad výjmečně některé tužky na oči mám voděodolné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Green Line jsem měla právě před tou Niveou a máš pravdu, že byla hrozně mastná, to mi taky vadilo - tak mě překvapilo, že tohle není mastné. Biodermu jsem zatím nezkoušela, ale asi se časem nechám zlákat - pokud sundá tu řasenku :)

      Vymazat
  3. Podľa mňa je veľmi dobrý.Svoj účel splní a nedráždi oči ako napríklad od loreal. Len je strašne predražený u nas okolo 5-6 eur. A v zahraničí ho dostať do 2 libier. A bioderma je skvelá značka . Inak pekný blog máš :)

    odkaz na mna Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate