středa 13. února 2013

ESI přírodní kosmetika z Itálie - IntimAid


Tak mi přišel poštou balíček. Objednala jsem si na eshopu  http://www.cestaprirody.cz/ přírodní kosmetiku ESI.
Než začnu o kosmetice, musím pochválit eshop, který jsem si vybrala. Ze zasíláním nejsou žádné prodlevy, při platbě předem na účet  poštovné 75 Kč - slušné. Také zasílají vzorečky zdarma ke každému nákupu a v balíčku jsem dokonce našla reklamní tašku Lavera - (ta se bude hodit v létě na ručník, plavky a opalovák - už aby to bylo). Budu se sem určitě vracet. Mají zde v nabídce spoustu přírodních produktů od čajů po kosmetiku - mě zajímá kosmetika Nobilis Tilia, LOGONA..., kterou taky nabízejí, takže určitě něco příště vyzkouším.
Na kosmetiku ESI jsem narazila  před více než dvěma lety, když jsem sháněla gel pro intimní hygienu pro celou rodinu. Tento ALOEdermal INTIMAID používáme všichni a jsme spokojení.

Je to přírodní produkt. Cena je vyšší než u běžného výrobku tohoto typu v drogešce - stojí 294 Kč (250 ml), ale velmi se vyplatí - vydrží hodně dlouho, protože stačí opravdu troška...skvěle osvěžuje a chladí a řeší takové ty drobné nepříjemnosti (svědění atd.....).Tohle už je naše třetí balení v řadě a dokud bude v prodeji, tak ho budu kupovat.
Má praktický uzávěr, velmi pohodlně si člověk nabere jen tolik, kolik chce:

Co se píše na krabičce výrobku:
INTIMAID efektivně a jemně čistí intimní partie těla. Nenarušuje ochranné faktory pokožky. Díky obsahu mentolu poskytuje příjemný pocit svěžesti a zanechává pocit čistoty. Receptura výrobku bez použití konzervačních a parfémujících látek zajišťuje  účinnou převenci před podrážděním a každodenní ochranu proti tvorbě zánětů. Extrakty ze šalvěje a heřmánku,kyseliny mléčné a esenciálních olejů přispívají k utišujícímu a protizánětlivému působení.
Aloedermal 100% přírodní hypoalergenní kosmetická řada - je založena na působení čisté šťávy z aloe vera, brutnákového oleje a dalších účinných látek přírodního původu. Byla speciálně vyvinuta jako terapie pro suchou a poškozenou kůži a dlouhodobě testována na pacinetech s alergickou dermatózou. Výrobky Aloedermal vykazují nulovou dráždivost pro citlivou pokožku a hloubkový hydratační efekt u suché kůže. Celá řada byla alergologicky, dermatologicky, antimikrobiálně testována. Neobsahuje žádná barviva, konzervanty a parfémy. Nebyla testována na zvířatech.

K tomuto osvědčenému výrobku jsem koupila ještě krém na ruce ALOEdermal. Naše děti totiž trpěly od dětství ekzémem, a i když se to hodně zlepšilo, stále mají tendenci k suché kůži. Tak jsem si řekla, že vyzkouším tento přírodní krém. Momentálně ho tedy testujeme a budu Vás po té informovat. Krém byl také dražší než běžný krém na ruce  stojí 180 Kč, ale pokud bude fungovat tak dobře jako Intimaid, tak proč ne...
Brousím si také zuby na oční krém této kosmetické řady - vyhlásila jsem totiž sama pro sebe konkurz na oční krém. Zatím jsem nenašla ten dokonalý....
A co Vy a přírodní kosmetika, máte zkušenosti s ESI nebo Nobilis Tilia?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate