pátek 12. dubna 2013

Lakování na červeno: NYX Magenta vs. NYC Murray Hill Mauve


Dneska, stejně jako elegantní Martina, budu psát o lacích na nehty (a to jsme se s Martinou nijak nedomlouvaly: :)....
Tentokrát to nebude na růžovo, ale na červeno - dva různé odstíny - dvě různé značky (rozdíl pouze v posledním písmenku :). Ale není červená jako červená - zatím typicky sytý červený lak nemám, stále spíše sahám po červených lacích s namodralým tónem, který prostě miluju. To samé mám i s rtěnkami. Samozřejmě každému namodralé tóny nevyhovují...Já jsem zase typ, který se musí vyvarovat všech odstínů oranžové a to i podtónů - jak v lacích, tak rtěnkách....

Název výrobku?

NYX 116 Magenta - Advanced Salon Formula


NYC - New York Color 262 Murray Hill Mauve





Jak je uživatelsky příjemný?
NYX: Perfektně se roztírá, nedělá "kocoury", 1. vrstva schne rychle (druhá schne dlouho - bez top coatu), skvěle kryje -  takže jedna vrstva bohatě stačí. Vysoký lesk. Výdrž bez oprýskání 4 dny (s top coatem). Vzhledem k obsahu lahvičky a lakování pouze jednou vrstvou celá lahvička vydrží dlouho a cena se vyplatí. Krásná bytelná lahvička.

NYC: Krytí střední,  je potřeba 2 vrstvy, roztírá se dobře, schne velmi dobře, výdrž s top coatem cca 4 dny. Malý shimmer.




  
Jaká je cena?
NYX: 139 Kč
NYC: cca 40 Kč
  
Jaký je obsah?
NYX: 15 ml
NYC: 9,7 ml
  
Kde se dá výrobek koupit?
NYX: www.kosmetika-usa.cz
NYC: běžná síť drogérií
  
Koupím si výrobek znovu?
NYX: Ano, značka má skvělý široký výběr odstínů, kvalita skvělá
NYC: Ano, za pár kaček vydrží velmi slušně a můžu zkoušet jiné odstíny




A tady malá ukázka všech mých laků načervenalých odstínů.

Miss Sporty č. 404
Colorama č. 54
NYX Magenta
NYC 262
NYC 268 Fashion Ave Fuchsia
Gabriella Salvete č. 143

Je to sběř všech možných drogérkových značek - moje nejoblíbenější momentálně jsou značky NYX a NYC - ale už mám další které testuju (China Glaze a Astor) a další tipy na nové laky, které ještě nemám :)....

A co Vy? Lakujete rády, který z odstínů se Vám líbí?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4856197/?claim=kyajsjhrge2">Follow my blog with Bloglovin</a>

10 komentářů:

  1. Ahoj eM, ta Magenta od NYX vypadá úžasně!!! Krásně sytý a lesklý, prostě paráda.
    Lakuju ráda, čím dál raději! A ač to z blogu nevypadá, největší výběr mám právě v červených lacích, můžou za to hlavně nohy, tam červená musí být:) Možná se jim někdy kouknu na zoubek.
    Těším se na další lakovací s Chinou i Astorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si musím k Tobě přijít na červené inspirace - já bych hlavně červenou chtěla na léto. Co máš v oblibě?

      Vymazat
    2. Něco málo OPI, Orly, Gabriella Salvete - ta je se svou cenou a výdrží nepřekonatelná. Pak se mi ještě moc dobře lakuje Rimmel Lycra Pro. Inspirovala jsi mě. Časem to zpracuju:)

      Vymazat
  2. Lakovala bych, kdyby mi teď tak nehty nezlobily. A tak lakuju jen nohy. Ale také mám ráda spíš odstíny s modrým podtonem, Tak není divu, jsem studený tip. Navíc mi nevydrží lak bez oprýskání ani den, takže používámteď momentálně vápník v bezbarvém stavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus na to oprýskávání nadlak - super v dobré ceně je turbo dry top coat od NYC - v Rossmannu, s tím ten lak vydrží cca 3-4 dny - podle toho jak hodně uklízíš :-D...
      Zatím nejlepší svrchní lak, co jsem měla. Jinak někdy ty nehty prostě zlobí a potřebujou hold nějakou výživu navíc..krémíčky, olejíčky ten vápník atd....chystám se, že si něco pořídím, tak pak poreferuju.

      Vymazat
    2. Máchám se ve vodě docela dost ale hlavně dostávají na frak když upravuju Bobeše a škubu mu srst. Ale i ten úklid, protože se třema psama, čtyřma kočkama a dvěma papouchama a mužem který si myslí že když se nepřezouvaj psi, tak on taky moc nemusí uklízím obden celej barák jak fretka....no a pak zahrada. I když už jsem se naučila brát si rukavice....

      Vymazat
    3. Naprosto tomu rozumím. Sice nemám barák, ale mám dvě kočky a dvě děti, a muže a ani jeden z nich nemá vůbec potřebu uklízet....:). Holky peskuju, ale s mužem je to těžké..:-D. Bez rukavic už ani nemyju nádobí, jinak bych se mohla s nehtama úplně rozloučit a přece jen v tom kanclu musím vypadat k světu :)..

      Vymazat
  3. já jsem lakovací maniak, takže ano.. lakuji ráda :D a líbí se mi oba laky, i když ten červený je mi o něco bližší, na ty růžovky moc nejsem:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak milý úvod :-) Mne naprosto okouzlil ten NYC, to je tak neobvyklá barva. Ten si musím pořídit. Ten NYX se mi líbí také. Já mám ráda všechny odstíny červené, růžové i oranžové i ty trošku do hněda. Nějak nemusím černé, modré, zelené a temné fialové.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím milá eM, já se též ráda lakuji. Nejraději mám pastelové barvy, ty ale mohu vždy a všude :). Nejoblíbenější odstín je asi Mintový, pastelová růžová a tělová. Ale, to neznamená, že zavrhuji ostatní barvy :). Jsem majitelkou i jiných odstínů laků :) Abych byla upřímná červená obecně nepatří zrovna mezi moje oblíbené barvy, ale některé odstíny na nehtech se mi naopak velmi zamlouvají. Např. ten červený od NYX :)Vím, je do růžovo vínova, ne úplně červená, ale o tom přesně mluvím. Je moc pěkný a za mě nejlepší laky co jsem kdy zkusila jsou od L'oreál Color riche. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate