středa 15. května 2013

Tvářenkovaná: Bourjois, Dermacol, Regina


Dneska jsem si pro Vás připravila nějakou tu dekorativku. Budeme srovnávat tvářenky tří značek a dozvíte se, u které jsem momentálně zakotvila já..Mám moc ráda tvářenky a ráda zkouším různé druhy - nicméně pro tuto chvíli už nehledám jinou....Jediná tvářenka, která mě ještě láká je tvářenka nějaké přírodní značky :)




První tvářenku netřeba dlouze představovat - je to paní "ikona" mezi tvářenkami.

Bourjois odstín 33 Lilas D´or.


Přiznávám rovnou, že v tuto chvíli tato tvářenka splnila všechny mé požadavky, které na tvářenku mám.
1. Cena přijatelná - ve slevě 209,- Kč (běžně cca 265,-) 
     např. na e-shopu www.krasa.cz 
     (jinak v parfumériích Sephora či Douglas)
2. Pěkný odstín - narůžovělý přirozený odstín s jemným třpytem 
    (na kůži se ale třpytí velmi decetně a pouze na přímém světle)
     - žádné oranžové podtóny 

3.Velmi dobře se nanáší tvářenkovým štětcem, lze vrstvit, dolaďovat, 
    nepráší
    (přiložený štěteček byl pro mě k ničemu, když jsem se s ním přetřela, byla 
    jsem pruhovaná :)
4. Krásná parfemace - když tvářenka voní, je to opravdu příjemný bonus,
    tato má krásnou květinovou vůni
5. Výdrž skvělá - 8 hodin a více bez problému (bez make-upu či bází)
6. Složení je trochu otazník - nenašla jsem, na obalu se tvrdí, že bez parabenů...

7. Krásné balení - malinkatá tvářenka 2,5 g
     v pěkném obalu s magnetickým zavíráním, zrcátkem a štětečkem



Dermacol DUO tvářenka odstín č.1



1. Cena výhodná 129 Kč v drogérii
2. Odstín č. jedna je pro mě nejlepší,tu třpytkovou část bronzer jsem 
     nepoužívala - na mě příliš hnědá s oranžovým podtónem, což je asi 
     vhodnější spíše pro tmavší typy
3. Tvářenka se nanáší dobře, nepráší, ale špatně se mi korigovalo 
     množství nanesené tvářenky, bylo jí prostě moc :),
     takže vrstvení, dolaďovaní, varování nic moc
4. Parfemace tam nějaká je, ale s odpudivým chemickým podtónem 
     - s krásným parfémem Bourjois se nedá srovnat
5. Výdrž velmi dobrá - 8 hodin
6. Složení je klasické, ale bez silikonů, takže chvála :)


7. Balení na tvářenku zbytečně velké 8,5 g (ale za tu cenu je to plus) 
     - krásný  rajkový design vytlačený do tvářenky - přiznám se, sehrál 
     podstatnou roli v nákupu tvářenky :). 
     - plast tenký, levný, šroubovací - průhledné víčko
     - žádné zrcátko, žádný štěteček, 
     ale tvářenka drží velmi dobře usazena v obalu (neuvolnila se ani při 
     drobném pádu)


Drogérkový standard - ale ten lepší :)


Regina minerální tvářenka odstín č. 1


na tuto tvářenku jste mohli číst samostatnou recenzi a porovnání s Rimmel Match Perfection ZDE, takže to vezmu jen velmi stručně:

1. Cena perfektní 70 Kč eshop www.reginakosmetika.cz
2. Barva velmi jemná růžová s jemným třpytem - moc pěkná
3. Vůně velmi příjemná
4. Krásný ornament vyražený do tvářenky
     (na to dost slyším, jak je vidno :)
     Balení malinké 3,5 g, ale velmi slušné, bytelnější plast, zaklapovací 
     víčko, bez štětečku a zrcátka
5. Výdrž slabší, nanášení v několika vrstvách, dobrá manipulace, tvarování...
6. Složení jsem v původním článku neuvedla, takže:
     - má nevýhodu obsahuje 2 silikony, ale abych byla objektivní 
        - v tom malém množství jemného prášku, který nanesete na krém
           a make-up už ty silikony ztrácejí význam 
           (žádné dráždění jsem nepociťovala)



A "tři Grácie" pohromadě :)


1. Bourjois, 2. Dermacol Duo, 3. Regina



A co Vy a tvářenky - která je momentálně Vaše favoritka? Jaké požadavky máte na tvářenku?






15 komentářů:

  1. Upřímně tvářenku nikdy nepozžívám, protože mám přirozeně růžové líčka. Radši konturuji obličej bronzerem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti přeju a upřímně závidím :). Já jsem hrozná bledule, takže se tvářenkou "přikrášluji" a nedám bez ní ránu....

      Vymazat
  2. Hezký článek. Ta první se mi líbí. Nyní používám od Ann Sui. Bude pozítří představena.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tvářenky, to je moje ... nechápu jak jsem je mohla celá léta nepoužívat, teď bez tvářenky nevylezu z domu :-D

    Momentálně je moje nejoblíbenější Tvářenka FIT me! od Maybelline, deep rose ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvářenky taky miluju a nevycházím bez ní z domu - je to způsob, jak "občerstvit" svůj výzor :)...
      Dlouho jsem měla oblíbenou od Maybelline Afinitone, na tu ráda vzpomínám :-)

      Vymazat
  4. Ahoj eM, pěkný přehled:) Bourjois mám ráda, konkrétně té lila jsem se trochu bála, ale na Tvé ruce vypadá hodně decentně a nositelně. Vůně je skvělá. Ještě mám ráda Inglot, hlavně je pro mě lehce dostupný a cena je taky přiměřená, něco málo přes 200,- To se mi zdá za povedenou tvářenku příjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pod názvem lila, jsem si představovala taky trochu něco jiného a příjemně mě překvapila - je přirozená..Inglot bych chtěla vyzkoušet taky, až zase jednou za rok pojedu do Polska :) - zatím nevím, co bych si vybrala, chtěla bych zkusit oční stíny, ale tvářenka kolem dvouset, to je fajn...

      Vymazat
  5. To mě přivádí na myšlenku - ubývá Ti ta Tvoje Bourjois? Podle mě je totiž nekonečná :D Mám Rose de Jaspe a už jsem se s ní skamarádila a mám ji ráda. Když chci něco ranního, svěžího, nenápadného jakože "Tvářenka? Néé... takhle krásný líčka mam sama od sebe.", používám elf v odstínu Shy a je prostě super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjois mám taky Rose de Jaspe a pozor - měla jsem ji už několikrát, takže spotřebovat se dá ;-) V dobách minulých, kdy jsem ještě kosmetiku tolik neřešila a neprožívala, jsem si většinou prostě oblíbila jednu věc od každého druhu kosmetiky a zůstávala u ní, necítila jsem potřebu zkoušet pořád něco nového (kde jsou ty časy...), a to mi tato Bourjois při opravdu denním používání vydržela rok, možná něco málo přes rok. Ale na dno jsem se opravdu dostala, myslím že jsem ji měla už aspoň 3x :-)

      Vymazat
    2. To neslyším poprvé, že tvářenka Bourjois neubývá :)..Každopádně ta moje zatím vypadá pořád, že jsem ji vůbec nepoužila, což třeba Dermacol nebo Regina už ubyly dost...Uvidím, jak dlouho mi vydrží - i kdyby mi vydržela rok při denním použití jako Janě, tak je to za tu cenu prostě výhra :)

      Vymazat
  6. Mám přirozeně narůžovělé tváře, ale tvářenky miluju. Máme doma také tu Bourjois ve stejném odstínu, nejlepší :)♥
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám přirozeně narůžovělé tváře většinou jen při sportu :-), jinak v klidu jsem bledá bledule :)...Jsem ráda, že i Ty máš dobré zkušenosti právě s touto tvářenkou i odstínem...Měj se krááásně!

      Vymazat
  7. Tu duo od Dermacolu mám taky, sice v jiném odstínu, ale taky mi na ní trochu vadí, že je s ní víc práce - musí se na ni opatrně, jinak hrozí, že ji člověk na tvář nanese moc... Finální výsledek pak sice fajn, ale není to prostě ten typ tvářenky, po kterém bych sáhla ve spěchu. Jo a mimochodem, ta moje drobný pád bez úhony nepřežila, mám v ní kousek nalomený.

    Já v poslední době hodně používala tvářenku ze Studio řady od elfu, odstín Tickled Pink, to je právě ten typ tvářenky, se kterou to jde jedna dvě a výsledek je vždycky přirozený, sahala jsem většinou právě po ní, když jsem chtěla být s nalíčením rychle hotová (což je vlastně téměř denně :-)) No ale tu Bourjois samozřejmě taky miluju, to je stálice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, samozřejmě na ty pády si člověk musí dát pozor, ale někdy ty potvorky prostě vyklouznou z ruky :), určitě bych při druhém pádu už utrpěla škody...Vidím, že máš s Duo podobné zkušenosti - já na to fakt nemám nervy denně a většinou při časovém limitu vyhrát si s tvářenkou a pak třeba ještě ten nános stírat kapesníkem, abych to vyladila...:)
      Elfka se tady v komentářích objevuje podruhé, takže asi bude opravdu dobrá :)

      Vymazat
  8. Jůů já taky zrovna sepisuju článek o Bourjois tvářence. Už se kamarádíme :) A jinak dost používám elf v odstínu Shy (super přirozená jakože "Vůbec nemam tvářenku, takhle krásný líčka já mám přirozeně.") a večer Shimmer Waves od The Body Shop, ty růžový.
    Jo a ta Regina vypadá super! Ještě že si jí tady nemůžu koupit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate