pátek 13. září 2013

eM lakuje: Modrá je dobrá, lepší, NEJLEPŠÍ!!! :)


Zdravím Vás všechny,

už tady dlouho nebylo nějaké to lakování a tak Vás milé čtenářky budu dneska trochu lakovat....
Né, budeme si lakovat nehty :). Nevím jak Vy, ale já miluju modrou barvu - na oblečení, na obuvi....a poslední dobou je u mě naprosto bezkonkurenční modrý lakovací trend....Zatímco v létě to byla hlavně mintka a tyrkyska, teď se pomalu vkrádá podzim i do mé manikúry :-) - i když oblíbenou tyrkysku ani mintku nevynechám, ale na ty se můžete zase těšit jindy. Dnes prostě budeme "vařit" namodro....



V mé modré mánii mě totiž podpořila svým milým dárkem i Nikolka a tak Vám zde mimo jiné představím dva laky Catrice, které jsem od ní dostala, a které jsou pro mě docela nedostupné, protože se u nás neprodávají.... 
A pak jeden lak z mé sbírky laků L´Oreal, která se nějak rozšířila díky sezónním slevám.....

Jako první můžete zkouknout v akci právě L´Oreal Mystic Blue v kombinaci s NYC Lights, Camera, Glitter
Já tomu říkám "Nesmírná vesmírná galaxie" a tuto kombinaci prostě miluju!
Posuďte sami.



Laky L´Oreal jsou v drogeškách ke koupi v maličkém 5 ml balení za celkem vyšší cenu cca 99 Kč, tak se vyplatí využívat slev, ale jinak to jsou jedny z nejlepších drogeškových laků, splňují 3-free podmínky, takže nějaký toluen a formaldehyd atd tam nenajdete, maximálně nějaký ten PET, ale v malém množství...
A taky má skvělý plochý štěteček díky, kterému se každá z Vás může stát malířkou svých nehtů bez nějakých velkých problémů. 



Schne taky velmi dobře a výdrž je drogerkově nadprůměrná např. 1. vrstva bez nadlaku při malé zátěži (rozuměj: žádný velký úklid:) vydrží klidně i tři dny,a s nadlakem + 2 vrstvy 4-5 dní...
Pro mě ideal: dobrá dostupnost a kvalita a nové krásné odstíny..... Navíc zjišťuju, že jak pořád střídám laky, taky mi to prťavé balení vyhovuje více, některá velká balení nemám šanci "vylakovat"....



NYC Light, Camera, Glitter je průhledný glitrový láček s drobnými stříbrnými a barevnými glitříčky a modrými a růžovými velkými hexagonky. Já ho vesměs používám jako top coat na ozdobu několika nehtíků....Za velmi slušnou cenu dobrý lak, který i celkem ochotně schne - na to že je glitrák. 



Jediné, co mě celkově u těchto laků zlobí je, že prostě nejsem tak šikovná a nemám ani tu trpělivost, abych si natřela a rozprostřela více velkých hexagonků na nehet, pak už začínám vrstvit příliš laku a to už pak schne špatně. Obdivuji holky, co si s tímhle dokážou vyhrát. Takže já většinou oželím velké glitry a prostě si nanesu jednu vrstvu, jak se to podaří a když se tam objeví jeden  až dva hexagonky jsem ráda - ale i tak ta galaxie vypadá krásně a mě se to líbí...



P.S.: Na tento lak jste se mě ptaly při článku o stínech Collection 2000, kdy jste si jako velmi všímavé čtenářky (jste skvělé!!)  všimly laku na fotce, kde jsem držela aplikátor stínů. Tak tady je v plné polní :)




CATRICE - Na rande s Clooneym jedině s lakem George Blueney !!!


Zdroj: new-gallery-4-fbt.blogspot.com

 Živého Georgíka jsem neschrastila, tak aspoň takhle pro Vás:-DDD



Tento lak "Catrice George Blueney" je prostě přenádherný, není tak modravý jako galaxie a Mystic blue, ale má už nádech do antracitova, a má překrásný shimmer,



 lak se leskne jako čerstvě naleštěná kapota zbrusu nového Subaru
 :-)).

Opravdu ten lesk Vás dostane :)...Lakuje se velmi dobře, schne taky fajn a vydrží taky moc pěkně, prostě tyhle laky se povedly a naprosto miluju ty jejich vtipné názvy. Kryvost je velmi dobrá, jen jsem zrovna tady nebyla až tak šikovná a na některých nechtech jsem rozetřela lak nerovnoměrně, takže jsem to jistila druhou vrstvou, která už byla bezchybná, ale pro šikulky by stačila myslím i jedna vrstva.....



No, opěvuju Nikolku stále, že mi poslala tak překrásné laky....Odstín je prostě luxusní a elegantní. Co ode mě chcete slyšet víc :)


CATRICE - Máte raději Demi Moore nebo Denim? 



Já více ten denim, proto zbožňuju další lak od "Catrice Denim Moore" (zase boží název a hrátky se slovíčky, to je něco pro mě!)....
Lak má úplně stejné kvality, co se týče nanášení a schnutí jako kolega George. Barva je krásně džínová, má moc pěkný lesk a malý utajený shimmer....



výdrž těchto laků Catrice je bezvadná s nadlakem a kolikrát i bez něj prostě ty tři dny drží, i déle, když to nebudete moc přehánět s úklidem !-), navíc kryvost laků je velmi příjemná, klidně stačí i jedna vrstva, pokud jste dostatečně šikovné, u mě to většinou raději jistí i druhá vrstva - ale třeba tenhle denim jsem si nosila jen v 1. vrstvě úplně v klidu a vydržel mi bez nadlaku 2 dny (až do třetího dne, kdy oprýsknul jeden nehtík)





A jako bonus tu mám pro Vás dneska péči o nehtíky ve formě olejíčku. Tenhle jsem dostala pro změnu od Mitsuuko ve swap-boxíku, a strašně mě tím potěšila, protože jsem se na něho sama chystala.



Je to olejíček na nehty od Alverde, takže přírodka, což je vždycky příjemný bonus navíc.....
Složení bohužel ale na lahvičce chybí, tak nemůžu sloužit....
Aktualizace: Ale protože mám skvělé čtenářky, které najdou zdroje, když já už "nevládzem", tak zde složení pro Vás: (Díky Jani!)

Ingredients
Glycine Soja Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Argania Spinosa Oil*, Dextrin Palmitate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Hippophae Rhamnoides Extract*, Ricinus Communis Oil*, Olea Europaea Oil*, Ceramide 3, Hamamelis Virginiana Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Citral**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils
= samé přírodní olejíčky, nějaký ten škrob, ceramidy, vitamín E a A - to musí nehtům i kůžičce chutnat :-)

Řeknu Vám, při lakování nehtů si vůně moc neužijete a často dýcháte všemožné výpary chemie a bůh ví čeho, ale pokud si chcete od výparů odpočinout a hýčkat nosík i nehty, tak jděte do tohohle. 
Ten tak božský voní!!!! 
Jako nejlepší meruňková marmeládka na světě (kdo má sérum Alverde s Goji, tak nějak takhle a ještě víc :). Prostě teď naprosto ujíždím na tomhle meruňkovém olejíčku a patlám si ho na kůžičku kolem nehtů, kdykoliv jen tak posedávám u počítače a vyživuju ji takhle a čichám a čichám....mňam :-)



P.S.: Ačkoliv by se tématicky hodilo, abych měla na fotkách s Alverdím olejíkem nehty na modro, časově jsem to už nezvládla a fotila jsem později - ve dnech, kdy jsem si na chvíli potřebovala od "výstředních" laků odpočinout (nevěřily byste, jak tyhle modré laky přitahují pozornost :) a sáhla jsem po své nenápadné oblíbené růžovce Rimmel Sorbet So Good....

Tak doufám, že se Vám to lakování na modro líbilo.

 Který lak se Vám líbí nejvíc? 
A co Vy troufáte si na modré laky, nebo je raději obdivujete na jiných nehtech? Jaké jsou Vaše osobní aktuální barevné trendy na nehtech???

P.S.: Už teď Vás můžu ujistit, že bude další díl lakování na modro, protože tady dnes nebyly všechny modré laky, co mám doma hihi....

Překrásný víkend a modrou oblohu a třeba i modré nehtíky Vám přeje
eM



52 komentářů:

  1. Modrá je nej nej nej! :) I když mám ráda veselejší modrou, ale i po tmavé občas sáhnu :) Modré laky mají u mě nejvyšší zastoupení, je to prostě modroláska!

    Krásný víkend! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jó :-DDD. Hele Sabi Tvoje modrá sbírka by mě fakt zajímala, máš ji někde na blogu?? Modrolásku sdílet je super :-D...Užij si taky moc fajn víkend!!!

      Vymazat
    2. http://svetpodles.blogspot.cz/2013/05/moje-modre-laky-na-nehty.html tady, teď jich je asi o sedm víc :) Akorát mi modrá nejde moc fotit :(

      Vymazat
  2. Ahoj, modrou ses mi trefila úplně do noty :) Je to moje oblíbená barva. Užij si krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda Alis :-)), že taky frčíš na modré. Díky moc a měj se krásně!!

      Vymazat
  3. opět si krásně vybrala laky... a já podle tvých fotek zase navštívím drogérii :-D teď si pro změnu půjdu pro demin (už jsem ho tam obhlížela, když jsem si šla pro majestic green) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vždycky potěší, když můžu inspirovat. Díky moc Katko!! :-)...Ty se tak máš, že máte v drogerce Catrice..tak majestic už je doma? No skvělé...tak ať se líbí oba.

      Vymazat
  4. u mě určitě vede "Nesmírná vesmírná galaxie", i ten název je boží :D Loreal by Ti měl už posílat ty laky zadara, páč na ně umíš nejlíp nalákat, já díky Tobě v jejich stojanu pomalu neokukuju nic jiného ;) a taky mě pobavila "kapota zbrusu nového Subaru", kde Ty na ty nápady chodíš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Lištičko!! Ta galaxie mě taky strašně bere :-). Že jó, já bych brala klíďo, kdyby mi poslali L´Orealí laky jééé, i to nové Subaru bych brala, to naše už je trochu postarší hihi....Já Ti ani nevím, kde to beru, kdo mi to našeptává, ale strašně mě těší, že Tě to baví - to je největší motivace i pro toho našeptávače !-)). Měj se móc hezky!!

      Vymazat
  5. Ahoj eM, předně nádherné barvy na ještě nádhernějších nehtech! Modré laky obdivuju na druhých, hlavně ty tmavé odstíny, ty se mi líbí moc. L'Oreal i tmavý Catrice bych si dovedla představit nosit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc tuttobene, jsi tak milá!! Jsem moc ráda, že se Ti líbí i barvy i nehty. Třeba někdy vyzkoušíš i na sobě na nějakou večerní nebo zvláštní akci, já vlastně k tomu taky tak přišla - nejdřív special akce a pak jsem to začala "natírat" i na běžné nošení :)... je fakt, že nosím dost modrou, tak se to i hodí :-)...

      Vymazat
  6. Já jsem si dnes jeden modrý kvůli tobě také koupila :-) Nejvíc se mi líbí ten L'Oreal.

    Ovšem tobě ta barva sluší hodně! Nevím, jak to bude vypadat na mých rukách.

    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó Marti tak to mi zalichotilo :-), tak jen budu doufat, že se Ti bude líbit a že mě nebudeš pak proklínat. Já myslím, že Ty to určitě krásně sladíš s outfitem a na nějaké to "rande" s mužem či večerní akci Ti to bude moc slušet...Měj se moc hezky, ať máš pěkný víkend taky!!!

      Vymazat
  7. Krásný kousky, proč já modrou většinou přehlížím? Líbí se mi ta kombinace s glitrovým lakem od NYC, mám vlastně taky tak ho zkusím skombinovat s modrofialovou Chinou :) přeji krásný víkedn Marcelko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani díky, to jsem ráda, že se líbí. No to mi řekni, proč modrou přehlížíš :-)...Tak to jsem zvědavá na Tvou kombinaci s NYC, já ji i ráda kombinuji s růžovým Lavender Cupcake, vypadá to pěkně jemně...Taky si užij pěkný víkend!!!

      Vymazat
  8. Super článek! Ač modrých laků moc nemám, tak ji fakt můžu a hrozně moc se mi líbí ten Catrice Denim Moore, ten je nádherný. Mystic blue od L'oréal mám taky a ten je boží, hlavně s tím lakováním s tebou souhlasím, lakuje se skoro sám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti článek líbí Romano. Já s modrými laky začala blbnout až teď a zatím se jich nemůžu nabažit :-)...Tak to jsem ráda, že se Ti Mystic taky osvědčil, to lakování je fakt fajn...

      Vymazat
  9. Ten tmavý Catrice je krásný!
    Já moc modrých laků nemám, a když už, dávám je spíš na nohy. Na rukou mě totiž trochu ruší kombinace s modrými žílami, připadám si tak trochu utonule... Ale ten Catrice je vážně fešák. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda An, že se Ti líbí. Rozumím, že na rukou si můžeš připadat s těmi modrými hodně bledá, je fakt, že ještě před nějakou dobou by mě nenapadlo si tak tmavé laky dávat. Ale přece jen i když jsem bledule spíše mi sedí namodralé tóny - ale třeba zase taková ta upíří barva, té se zatím vyhýbám, to pak vypadám utonule taky :-)).Myslím, že ten světlý Denim by Ti mohl sednout, je takový jasný - ono to chce prostě vyzkoušet..:-)...Měj se hezky!

      Vymazat
    2. No jo, člověk musí zkoušet... Tak, jako to pořád zkouším se zelenými a pořád to nějak nefunguje. :))
      Hezký den i Tobě. ;)

      Vymazat
  10. Tie prvé sú úžasné eM!!! Kľudne by som prijala, keby sa z teba vykľula čisto nechtová blogerka, páčia sa mi tvoje nechtíky:)))Budem sa tešiť na modré pokračovanie. P.S.Pošta odišla až dnes, ospravedlňujem sa veľmi, ale nejak som mala tento týždeň toho veľa a skôr som nestihla:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eli, tak to je pro mě velká pocta, když píšeš, že bys mohla klidně koukat u mě jen na nehtíky. Díky moc to mě opravdu potěšilo...:-))
      PS: Jsi strašně milá, vůbec nespěchej, mě moc potěšilo, že jsi mi napsala, a ani se nemusíš omlouvat, já minulý týden pořád něco naháněla a jen doufám, že tento bude klidnější. To samé přeju i Tobě..A ještě jednou díky!!! Určitě mi napiš, kdyby Tě něco zaujalo a chtěla jsi vyzkoušet!! Budu se moc těšit na poštu!! :-)

      Vymazat
  11. Krásne farby, krásne nechtíky (joj!), krásne fotky, super hlášky milej eM :) Modrá je moja najobľúbenejšia farba ešte spolu s bielou a vôbec by mi nevadilo mať všetko oblečenie modré :D Modré laky nejaké mám tiež, ale už minimálne mesiac som nemala nalakované nechty. Mať však také krásne nechty ako ty, tak lakujem aj 2x denne :D krásny víkend prajem Marcelka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Margi díky moc za tolik chvály, jsem moc ráda, že se Ti líbí!!!! Tak to jsme na tom stejně ani mě nevadí všechno modré až se někdy musím kontrolovat a říkám si jestli už to není "hloupé" že pořád nosím modrou,třeba tmavěmodrou miluju a nemusím ani pak černou..ale teď se snažím trošku nosit i jiné barvy... :-)). Já Tě obdivuji, že třeba měsíc nelakuješ a to Tě nehtíky zlobí, nebo jen nemáš náladu? Moc děkuji za kompliment - zatím nehtíky drží, ale asi jim taky budu muset dopřát nějaký odpočinek od laků, sice se nelámou, jsou pevné, ale třepí se...Krásný týden Margaretko Tobě!!!!

      Vymazat
  12. Ehm, Marci, mám taký menší návrh - nemohla by si si nastaviť čas uverejňovania komentárov na stredoeurópsky? Z týchto šialených časov som vždy nejaká zmätená :D Teda, nie že by to nejak vadilo, to nie, len taký postreh :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Margi, já na to mrknu, to mě vůbec nenapadlo :-)), určitě se zkusím na ten čas mrknout do nastavení - ono je to automaticky a já si toho nějak nevšimla :-))

      Vymazat
    2. Tak snad - už by to mělo být nastaveno na Prahu :-D

      Vymazat
  13. keďže ten od Lorealu mám, tak ma zaujali oba od Catrice. ten NYC mi pripomína efektový zo snehulienkovej limitky Essence, takže zatiaľ len na neho žmurknem, keď idem okolo regálu a poprosím ho, nech tam vydrží ešte dlho :-D ja mám modré nechty rada (farbenie po modrých lakoch trochu menej :o)), v podstate nepohrdnem žiadnym, ale ak si môžem vybrať, sú to skôr také, ako ten Loreal. to je pre mňa jednoducho tá pravá tmavomodrá, takú presne milujem. vtedy sa snažím aj si viac skrátiť nechty, lebo na kratších vyzerá o mnoho lepšie. niekedy sa to nepodarí, ale dá sa na neho pozerať aj na dlhších :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, měla jsi ho krásně nafocený u sebe Suzi...Já myslím, že tam na Tebe ten NYC počká :-)
      A máš problém se zabarvováním nehtů do modra? Já ani ne, používám momentálně podklad od Sephory proti zažloutnutí nehtů..a i když nehty stejně časem chytnou žluť...tak ta modrá mě nezlobí...Pravda, že nehty nemůžu mít moc dlouhé, to pak ani nemůžu "datlovat" pořádně do klávesnice, tak je udržuju pořád na takové délce "střed" :-)), i já mám nějak raději ty kratší nehty celkově než příliš dlouhé - v tom máš velkou pravdu...No ten Loreal se fakt povedl :)...

      Vymazat
    2. nie všetky, ale po niektorých mi ostanú modré nie len nechty, ale aj koža. aj Loreal mi to urobil, aj keď nie veľa a po drhnutí pastou to bolo preč. najhoršiu skúsenosť som mala s Essence, Just rock it!. to som zopár dní chodila s nenalakovanými nechtami a čistila ich umývaním riadu, kúpeľom. teraz už na to používam bieliacu zubnú pastu :o) celkovo zo zažltnutím a farbením nemám problém, GS podkladový ma ochráni dostatočne, ale na niektoré laky je aj on krátky. Moje vyzlečené nechty som ukázala tu :-)

      Vymazat
    3. Tak to já laky od Essence skoro vůbec nepoužívám, vždycky mě lákají ty odstíny, ale pár jsem jich měla a vždycky mě to naštvalo, jak se s nimi pracuje a pak už se mi to dál nechtělo zkoušet...Teda čistit si nehty umýváním nádobí, to muselo být fakt "husté". Používáš podklad od GS? Já právě přemýšlím, co bych si vybrala až mi dojde ta Sephora, tak ho možná zkusím, ale máš pravdu, že ani ty podklady všechno nevyřeší. Já na ten L´oreal vzala hned acetonový odlakovač Isanu z Rossmana, protože jsem měla těch pár glitrů a ty jdou nejlépe tímhle, takže to šlo dobře dolů, ale když mám třeba odlakovač nějaký jiný, tak ten je schopný mi ten lak akorát rozmazat a pak mám stejný problém, že to pak drhnu starým kartáčkem na zuby. Jéé na "nahaté" nehty se ráda juknu :-))

      Vymazat
    4. staré Essence sa ešte dali, horšie je to s týmito novými. už som si ako tak na ne zvykla, ale tým starým sa aj tak nevyrovnajú. s tým odlakovačom súhlasím, stačí iný - nekvalitný a už to len maže a nejde s ním dole ani obyčajný. jj, mám skúsenosti, už som ich vyskúšala niekoľko. momentálne na normálne odlakovanie používam Lilien alebo GOSH, a keď dorábam nejaké swatches, alebo teraz pri challenge, keď ho miniem veľa, používam Ebelin

      Vymazat
    5. Mě připadá, že se ty značky kazí pomalu ale jistě - třeba ta Colorama od Maybelline taky, ty nové laky mě vůbec nebaví a to mini Colorama byla dost povedená, dlouho jsem si je kupovala....Tak to se shodneme skvěle - já si zrovna minulý týden koupila Lilien a ten Ebelin chci zkusit taky na nějaké jemnější laky, Gosh bohužel nemám v dosahu, ale zkusím se na něho někdy zaměřit :-D...Díky za krásné lakovací povídání:-))

      Vymazat
    6. na mini Coloramu som narazila, keď ju sťahovali z predaja a už mali len zopár kúskov vo výpredaji a tak mám len dva :-( z tých nových ani jeden, ak sa podarí polka dots, tak budú moje prvé z tých nových :-)
      no to vieš, ja si rada pokecám o lakoch a veciach s nimi súvisiacich :-)

      Vymazat
    7. Tak to mě pár "archivních" doma zbylo asi tři-čtyři, a zrovna nedávno jsem mým holkám říkala, že to je "rarita", že už se nevyrábějí a že je z nostalgie musím jednou dát na blog :-DD....Tak ty polka dots jsem včera okukovala, zase shoda :-)zatím se mi ty laky jevily jako obyč. glitráče, tak uvidíme jestli ty dots třeba budou hezké a hlavně jestli to bude schnout, s čímž má teď Colorama problém celkově - asi počkám až na nějaké recenze, neláká mě to, do nich jít zatím :-)

      Vymazat
  14. Hmmm, ja nemam modry ani jeden, zacinam se stydet.. uz se stydim.. :o))
    Budu to muset v drogerkach okouknout a pak se odvazit namodro nalakovat :o)
    Ta galaxie.. aaaaach!
    Ja stale hledam tu spravnou fialku, mnoho vyzkousenych, penez promrhanych :o) a nemam.. ale ja ji jednou najdu, tak jako jsem nasla tu pravou cervenou a byla to vlastne nahoda (objednala jsem ho pro kamaradku, neodolala jsem, zkusila na malicek a kamaradka ho nedostala.. uz jsem se ho nedokazala vzdat)
    Krasny vikend eM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Enko, vůbec se nestyď :-)) Já vím, člověk na to potřebuje trochu té odvahy - no já už jsem chvilku "otrlá" :-)), do barev jsem se zamilovala už dávno a bylo jen otázkou času, když si začnu "natírat" i nehty :-))
      To mi vykládej s tím hledáním a mrháním času a hlavně peněz - někdy to je fakt náhoda, jak píšeš s dárkem pro kamarádku, to už jsem taky zažila :-)...Mám to tak i s rtěnkama a se vším - pořád hledám :-). Vidíš a zrovna fialkové moc nemám, jinak bych hned poradila...ale jejich čas třeba taky příjde. Krásný týden Tobě!!!

      Vymazat
  15. Nádherná modrá! Myslím, že ten od L'Oréalu musím mít! :-D Můj milovaný modráček je OPI Blue My Mind... a už hezky dlouho odolávám nákupu modrého pískového Azzurra od Gabrielly Salvete. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu L´Oreálu se špatně odolává, to chápu Ilko :-)....a teda Ty jsi ještě stále Azzurro - odolná? Obdivuji :)To byl první lak díky kterému jsem GS Stars vzala na milost a zamilovala se do něho :-D...Ten OPI je boží, mám vyhlídnutých pár laků i od Essie a tak, ale zatím jsem se k tomu nedostala :)

      Vymazat
  16. Marcelka, mne sa modré laky veľmi páčia, ale ja proste nemám odvahu. Už som sa aj odhodlala, kúpila som si úžasný holographic od Pupy, nalakovala a hneď odlakovala. Na mňa je to proste príliš, ale vždy to obdivujem na iných ženách a hneď zasa plánujem, ako si tiež dám modrý, ale nedám. Proste zasa minimalizmus :-/ Takže palec hore za odvahu :-) A s tým olejom si ma nalákala, hneď najbližšie pozriem v DM. Áno, ja už sa toho toľko chystám pozrieť, že zasa polovicu si nespomeniem, keď tam budem. Už si začnem písať zoznamy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Juli, díky - je pravda, že díky blogu jsem tu odvahu dostala, jinak byly doby, kdy jsem jela fakt jen v takové te nude, ale byla to pro mě nuda a tak jsem postupně začala přibarvovat a když jsem už nosila rudé nehty byl to jen už krůček k dalším "výstřednostem" :-)) a modrou barvu prostě miluju, donedávna by mě nenapadlo, že může vypadat na nehtech tak hezky...Ale chápu, že to není Tvůj styl. To Alverde je moc příjemné a já četla u Tebe, že Tě taky baví, tak myslím nebudeš zklamaná. Já už si chvíli píšu seznamy dlouhé jak hrom, abych to všechno nezapomněla :-))

      Vymazat
  17. eM, to mám radost, že jsi spokojená :) Mně se ale stejně nejvíc líbí ten L´Oréal :D A ta fotka s džískou, ta je perfektní :) Škoda, že si někde neulovila Clooneyho, aby ti zapózoval s druhým lakem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko to víš, že radost je obrovská!! :-). Jsem ráda, že se Ti líbí fotky i ten L´Oreal. No tak holt George jsem neulovila - ale jen kvůli Tobě, když jsi ještě k tomu marodná, jsem Ti do článku toho Clooneyho propašovala i s troškou modré :-DDD..pá

      Vymazat
  18. Modrou jsem už na nehtech neměla ani nepamatuju....snad naposled když jsem ještě chodila na gelovky....a že ti už je pár pátků zpět. Krásně se láčky lesknou jen co je pravda, to je taky drogeška nebo nějaký e - shop?Ale s tou modrou jsi mne na něco přivedla.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vendy, no vidíš, už jsi peprmintovala i Starskovala, tak podzimní trendy velí modrou :-DD, né já modrou prostě miluju trend netrend. Jinak žádný eshop - fakt drogeška L´Oreal běžně v drogerii dm i Rossman (ve slevě nejlépe) a ta Catrice bohužel jak v kterém Rossmanovi, u nás třeba vůbec není, tak musíš narazit na takový, kde ji mají...
      Jsem zvědavá, k čemu Tě modrá inspirovala :-)

      Vymazat
  19. Ten olejíček ráda vyzkouším, miluji takovéhle věci :) Modrou barvu naprosto miluji, takže dokonalost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší Lady, že se tak shodneme :))

      Vymazat
  20. Ahoj eM, kdyby Tě zajímalo složení toho olejíčku, tak koukni tady :-)
    http://www.dm.de/de_homepage/alverde_home/alverde_produkte/produkte_dekorativekosmetik/produkte_dekorativekosmetik_hand_und_nagelpflege/154874/alverde-nagelpflegeoel.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, jsi skvělá díky - hned jsem aktualizovala článek :-))

      Vymazat
  21. Ha, se vyžíváš v modrejch, jako já :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó tak to jsem ráda, že si ladíme - modrá je prostě boží :-))

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate