pátek 17. ledna 2014

Čím se momentálně líčím aneb srdeční záležitost od Artdeco

Krásný den Vám přeji,

to se tak někdy stane, že se spojí pár věci a spřízněných duší dohromady a najednou tady máme srdeční záležitost. 
Ta dnešní bude příběhem o tom, jak eM našla pod stromečkem zcela neočekávaně něco, co si moc přála, a to přesto, že o tom Ježíškovi nepsala :-). Dodnes si říkám, jak jsem si to zasloužila a pořád se ptám, jestli jsem byla opravdu tak hodná? :-).......
Vím, že jsem se na blogu nechlubila svými dárky, ale doufám, že se nezlobíte - je to taková věc intimní a já jsem si tu radost sobecky nechala pro sebe, ale mám v plánu určitě se o některých dárcích, 
až se jimi dostatečně sama pokochám, zmínit. Takže tady těch srdečních záležitostí určitě bude časem více...



Už jste tady před vánoci mohli vidět, že jsem si na Mikuláše nadělila krásnou limitní kráso-krabku od Artdeco  (spisovně tedy duo beauty box z limitované edice Tribal Sunset Artdeco).
Strašně se mi líbila a hrozně moc se mi líbí pořád, já prostě dokážu ocenit krásný a důmyslný obal, ale to Vy určitě taky. 
Jenže obal je od toho, aby se naplnil a to byla jedna z mých častých myšlenek, jakmile jsem si krabku koupila. Co do ní dám? 
Je tak malinká, ale vleze se do ní spousta věcí: respektive, mohla bych si tam dát od stejnojmenné značky  buď tvářenku, nebo korektor anebo dva oční stíny.....A jak jsem tak pořád lavírovala, čeho mám nedostatek, tak jsem se rozhodla, že si do kráso-krabky pořídím dva oční stíny.
No nakonec do Douglasu jsem je chodila očumovat už dost dlouho....
A nakonec jsem si i napsala nějaká čísla odstínů a plánovala si je objednat, ale až po novém roce, protože jsem potřebovala hlavně kupovat dárky pro jiné a ne pro sebe, že jo. 



No a pak nastane štědrý večer a já jsem velká holka, tak překvápka nečekám neb s Ježíškem jsem se domluvila předem, že. 
Ale on není jen Ježíšek, on je taky Santa.... 
A abych Vás nenapínala už moc - tak přes Santu mi poslala k vánocům dáreček drahoušek Romanka z UK...
Ano, poslala mi dva stíny do kráso-krabky!!!!
Přála bych Vám vidět, jak byly zabalené (bohužel jsem to nezvládla fotit),  byl to rekordně nejminiaturnější dárek pod stromkem, ale nadělal strašně velkou radost. 
No ty kráso, já byla tak nadšená (a pořád jsem) a kochala se každý den a dneska se chci o dojmy podělit i s Vámi....
Ale nejdřív posílám pusu přes kanál La Manche!



Nějaké moje hraní se stíny tady taky uvidíte, ale nejdříve k samotným stínům a krabce.
Romanka vybrala naprosto skvělé duo odstínů a ty dva stíny spolu krásně fungují. A hodí se krásně i k modrým očím, které mám já.
Jeden stín je č. 11 a je to krásná shimmerová tělová barva, takový rozjasňovač.
Druhý odstín č. 582  je naopak matný fialový či lépe švestkový (?) odstín.



Kráso-krabka je navržená tak, aby se do ní vešly právě samostatné obdélníkové stíny, které v krabičce drží pevně pomocí magnetu, nestane se tedy, že by se tam volně pohybovaly. 
Krabička má zrcátko a skvělé zavírání, je sice plastová, ale bytelná. 
Je to velmi fajn systém, jak si vytvořit vlastní individuální paletku stínů, protože často když koupíme velkou paletku už předem daných odstínů stane se, že všechny prostě nepoužíváme. A když chce člověk větší paletku, tak si prostě koupí větší kráso krabku. 
Jasně, když člověk spočítá nakolik ho vlastně taková paletka vyjde,
tak to není cena úplně lidová.
Např. běžná cena jednoho mono stínu na magnet je cca 145 Kč a duo krabka stojí cca 220....no ano, láce to až tak není - ale já myslím, že to za to stojí.



Světlý shimmer odstín 11 je moc pěkný a dá se použít i jako rozjasňovač na tváře. Nanáší se dobře i roztírá,  je jemně pigmentovaný, ale určitě při líčení nezanikne, hezky oči rozjasní, ale přitom zůstává stále nenápadný. 
Nepráší a na bázi drží celý den, neslévá se, ani nikam nemizí.



Švestkový odstín č. 582 je naopak pigmentovaný velmi dobře a hodí se krásně na kouřové líčení, ale zas není tak tmavě a silně pigmentovaný, že by se nemohl používat i na denní líčení. 
Je jiné konzistence než shimmerovka. U matných stínů může dojít k prášení, ale při správném zacházení tyto stíny nepráší vůbec. Osvědčilo se mi nabírat barvu pouze "otlačením" štětce do barvy. Takto naberu dostatečné množství stínu. Na tento odstín používám štětec, který je na fotce, profi název by asi zněl "smudge brush", ten můj je od UBU. 



Odstín se dobře roztírá do ztracena i vrství, opět je lepší aplikace spíš "potlapkáváním" stínu než že se "rejdí" štětcem sem a tam, a až pak následně rozetřít (blendit :-) do ztracena, pak stíny ani nedrobí pod oko.  
Ale zase u tmavých odstínů se to malinko čeká a není problém si "odrobinky", které při líčení padají pod oko "uklidit" štětcem, případně přejet čistící vodou. Stíny na bázi drží líčení celý boží den, líčení vypadá pořád krásně.




Musím tedy říct, že jsem se stíny Artdeco moc spokojená uživatelsky 
a tuto spokojenost ještě znásobuje esteticky pojatá krabička a navíc k nim mám ten srdeční vztah hlavně proto, že jsem je dostala od skvělé bytosti, která na mě myslela a  takto mi udělala obrovskou radost.


jen pro úplnost - všecky tretky, které jsem k líčení použila
Stíny Rimmel na obočí
Stíny Astor jako rozjasňovač
Clinique High Impact Mascara
Bourjois tvářenka Healthy Mix
Artdeco báze pod oční stíny
Benefití rozjasňovač That Gal
Catrice Camouflage korektor odstín 1
Bourjois Healthy Mix Sérum MU odstín 52
rtěnka Lip Seduction Dermacol odstín 5

Když to shrnu značka Artdeco je mi hodně sympatická, líbí se mi jejich systém, jejich obaly a několik výrobků už doma mám 
a jsem s nimi spokojená. 
Myslím si, že je to fajn značka, kterou najdete v parfumériích a nezruinuje přesto Vaše konto.
U této značky mám určitě v úmyslu ještě párkrát nakoupit 
a velice brzy zde napíšu i o jejich slavné bázi pod oční stíny.

A jak Vy jste spokojení s výrobky Artdeco - máte mezi nimi nějaké oblíbence?
A dostali jste od Ježíška nebo od Santy nějaké překvápko, které jste vůbec nečekali? :-)

Krásný víkend Vám přeje eM

Edit: 
PS: Pokud Vás lákají stíny Artdeco, momentálně na www.krasa.cz probíhají slevy na vybrané odstíny a dají se koupit cca za 109 Kč.



35 komentářů:

  1. Znacku Artdeco mam velmi rada a ta kazetka je krasna. Ja mam prave na ceste klasisky cierny magnet box quatro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, klasická černá krabka se mi taky moc líbí a do quatro už se toho zase vejde mnohem víc, líbí se mi, že je to praktické i na cesty, člověk si tam naskládá stíny, korektor, tvářenku a má vše pohromadě. Tak si tu svou moc užij!! :-D

      Vymazat
  2. Krásná krabka :o)) a stíny Ti Romanka vybrala skvěle!
    Koukám, že ses s líčením odvázala, super!! Moc Ti sluší a znáš mě, já a fialová.. ach..
    Zítra se těš na storku, kterou právě teď prožívám, slibuju, že to stojí za to..
    Krásný pátek zlatí, letím makat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo!-D....no já fakt zírala, dyť jsi mě viděla, já bych to lépe nevybrala........No jo já se začínám "nevázat" v líčení, jsem ráda, že se Ti to líbí, tahle fialka je opravdu ách :-)
      Těším se teda na storku!!!!! pá

      Vymazat
  3. Ani nevies kolko som "kraso krabicku " obdivovala na nete.Vyzera priam dokonale a taky krasny darcek urcite potesi...ja mam od artdeco len bazu pod ocne tiene...ale urcite chcem aj tieniky - v parfumerke sa mi totiz velmi pozdavali:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že ostatní kráso krabky se mi tak nelíbí, možná jen ten minimalistický klasický černý design, tahle se povedla dokonale.....V parfumerce mají docela dost odstínů na výběr, pokaždé se tam kochám :-) a přemýšlím, který bych si koupila...

      Vymazat
  4. Očním stínům nějak neholduju, poslední dobou jsem vyloženě rtěnková (jak jsem do dvaceti používala nanejvýš bezbarvý lesk na rty a preferovala stíny, tak se to nějak otočilo). :-) Se značkou zkušenosti nemám, ale stíny jsou krásný a moc ti sluší. :-) Santu obdivuju, jak trefil barvy, vybírat kosmetiku pro někoho dalšího je dost náročná disciplína. Mě překvapil Ježíšek maminka v podobě malé praktické taštičky na denní nošení (tak akorát na mobil, klíče, doklady a peněženku - když se mi nechce táhnout jen tak na vyběhnutí do města kabelku, která odtahá i lejstra a lahev s pitím) a dokonale se mi s ní trefila do mého náročného vkusu. Jo, někteří lidé nadělovat umí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou taky moje slabost, ale mám pocit, že už jich mám tolik, že jsem teď chvíli přesedlala na stíny. Jinak já právě byla vyřízená z toho, jak skvělé odstíny Ježíšek vybral, já si vůbec nejsem jistá, že bych sama vybrala nějaké dobré :-). A je skvělé, že Tě mamka zná natolik, že Ti koupí něco, co Ti dokonale vyhovuje, já už pomalu někdy nevím, co svým holkám koupit, abych se jim trefila do vkusu, který se dost mění, ale zatím se mi to daří, aspoň vidno z jejich reakcí :-) Ale takovou chytrou taštičku bych také potřebovala hlavně na řízení, kdy si beru jen peněženku a klíče a mobil....a psaníčko je jaksi na denní používání nějak mimo, mi příjde...Máš pravdu, někteří lidé se umí vcítit a dávají krásné dárky :-).....Moc děkuji za pochvalu a přeji Ti krásný víkend!!

      Vymazat
    2. Psaníčko se na takové pochůzky moc nehodí, to si taky myslím. Chystám se, že si opravdu koupím ještě psaníčko, krásné, ale jinak zcela nepoužitelné a fakt si ho užiju jen na ty plesy. :-) Takovýhle taštiček měli dost v F&F, ale po lednových výprodejích už to bude možná přebrané. (Kde to sehnal Ježíšek jsem se diskrétně neptala, to se neříká. :-)
      Mno, myslím, že darovat dárky dospívajícím dcerám je nejtěžší v pubertě, kdy se člověk hledá, zkouší a ještě nemá tolik zkušeností, aby si i sám vybíral úplně se vkusem. Po pubertě se to trošku ustálí a maminky, co je samotné baví o sebe trošku pečovat a tyhle věci je zajímají, odhad mají a znají své ratolesti velmi velmi dobře. (I když si možná myslíme, že né a že mamka už tomu nerozumí. Ale rozumí. :-)
      Hezký víkend i tobě, milá eM. :-)

      Vymazat
    3. Já mám taky psaníčko prostě spojené s elegantním oblečením, a ne že natáhnu džíny a vestu pohodlnou do auta, musím se po něčem hezkém ale neformálním podívat :-).....Tak to jsi mě potěšila i tím, že ty mamky zas nejsou úplně tak "mimo mísu", jak mám někdy pocit, ale je pravda, že se snažím ty mladé trendy netrendy trochu sledovat a pozorovat !-)...no právě pubertu teď máme dvojmo, třeba ta starší už má ustálený vkus, ale mladší je: chvíli to - a pak zas tamto a to co bylo předtím už ne :-)..Taky sleduju, do kterých obchodů chodí nejradši :-)
      Děkuji za přání! :-D

      Vymazat
  5. Artdeco ma vyborne veci, ja mam doma dva boxy a su uzasne!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a taky doufám, že mi časem nějaký boxík přibude :-)

      Vymazat
  6. Na tu krabičku můžu říct jen ach! Nejdřív jsem si myslela, že to je tvářenka, kterou mám také, nevěděla jsem, že si můžu koupit krabičku samostatně! Ježiš, já ji potřebuju, dá se ještě někde sehnat? :) Tu tvářenku totiž miluju, je boží, stejně tak její obal, můžeš mrknout tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/08/bronzer-tvarenka-proste-artdeco.html

    A vůbec se nedivím, že jsi měla takovou radost, taky bych nadšením skákala do stropu!

    OdpovědětVymazat
  7. A stíny taky nemají chybu a moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájko i já bych ráda tvářenkovala, strašně se mi líbí jejich limitky i ty běžné chci vyzkoušet...Nevím jak to bude s dostupností zrovna téhle limitky krabky už moc na netu není ale v parfumerce jsem ji ještě viděla, tak zkus i kamenné parfumerky...
      kupovala jsem ji tady:
      http://www.europarfemy.cz/pro-zeny/artdeco-magneticke-boxy-pro-ocni-stiny/
      A moc děkuju!!!! :-D

      Vymazat
  8. Ta krabička je tak krásná...
    A stíny v ní jsou super, Romanka je moc hodný Ježíšek. :) Barvičky Ti krásně sluší! ;)
    Jinak je mi značka Artdeco taky velmi sympatická, koukám ale spíše po tvářenkách... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krabka se fakt povedla mají i jiné designy, ale ten je nejlepší ze všech :-)....Jo jo takového Ježíška je radost mít opravdu..A moc děkuji!!!! Jé, já bych tvářenkovala až bych plakala, strašně se mi líbí jejich limitky a jednou se plácnu přes kapsu a nějakou si dopřeju !-)

      Vymazat
  9. Artdeco je skvelá značka a presne takéto tiene ti veľmi pristanú Marcelka. Presne tvoje farby. A úplne profesionálne dymové líčenie! Ja som od nich ešte tiene nemala, ale inak všetko, čo som vyskúšala, bolo výborné, tak snáď niekedy dôjde aj na tiene. A akú tu máš peknú pleť, vyzeráš, akoby si ledva dosiahla 25-30. Ako to robíte, mladá pani, hm?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Zlatíčko, Ty jsi mě ta zahambila, já se červenám :-). Moc děkuju za takový kompliment!!!! Tak částečně to budou geny (aspoň něco dobrýho jsem podědila !-) a především teda dobrý make-up hihi.
      A jsem nadšená, že se Ti líbí i líčení i odstíny, já teď pořád studuju tutoriály a učím se pořádně líčit :-D.......Jsem ráda, že je Ti tahle značka taky milá, ty stíny jsou fakt bezva a určitě si zas nějaký ten box s nima pořídím časem...Juli nádherný víkend s rodinou Ti přeji!!!!!! <3

      Vymazat
    2. Ďakujem veľmi pekne, srdiečko! Aj Vám krásny víkend a čo najmenej stresu, nech už to rýchlo ujde a vy sa dozviete tú šťastnú správu :-)

      Vymazat
    3. Musím se přidat, obvykle sem celkové fotky nedáváš, tak mě překvapilo, že vypadáš mladinká, neřekla bych, že máš už dvě děti. Možná tak, že ses nedávno stala mamkou prvního dítěte. :-)

      Vymazat
    4. Jéé, to tak člověka zahřeje taková chvála, díky moc děvčátka obě, jste mi dneska fakt zvedly náladu o několik desítek procent :-D...Právě, že tady moc ksichtík nevystavuju to je pravda, ale u těch stínů jsem tak nějak chtěla aby to bylo autentické, a ukázat celkový pohled a tyhle fotky taky vyjímečně prošly mou dost kritickou autocenzurou :-D. No jo, já první dítko měla dost brzo, to už se teď "nenosí" - ve dvaadvaceti !-)

      Vymazat
    5. Já bych řekla, že jsi prostě měla děti v období, kdy to takhle bylo normální. Mě měla maminka taky brzo - bylo jí dvacet. Dneska je přes dvacet mně a ano, pár mých vrstevnic děti má, ale jsou to spíš řídké výjimky. Většina studuje vysokou školu a holt si užívá bezstarostného studentského mládí (do doby, než je dožene tvrdá realita, že většině ten titul bude naprd)... :-)

      Vymazat
    6. :-D Ono těžko posoudit, co je vlastně normální, že, ale nám pořád doktoři opakovali, že mít první dítě cca do 25 je nejoptimálnější, jestli to byla nějaká propaganda nebo ne, to fakt nevím !-D, ale nelituju. Ale spousta mých vrstevnic má děti až teď a já jim to moc nezávidím, když jejich děti budou plnoleté tak jim bude padesát a energie ubývá a ubývá, ale zas když člověk nenajde vhodné partnera tak taky těžkou soudit, že jo....
      S tím titulem, mě příjde, že titul se teď hodně nadhodnocuje, a to ze mě nemluví závist že ho nemám (znám spoustu hloupých lidí s titulem :-D), ale spíš mě mrzí, že za nás ti, co měli střední školu byli v poho a na úrovni, ale teď jsme pomalu nýmandi, když nemáme aspoň to Bc......jenže bude spousta titulovaných a kdo bude pracovat?a kde?.....jo tvrdá realita, přesně. Ale hrozně bych přála Tobě i mým dětem, aby se to zlepšilo a ta realita nebyla tak tvrdá....

      Vymazat
    7. Biologicky určitě. :-) Jenže jak říkáš, taky je potřeba mít vhodného partnera. Někdo s takovým chodí v pětadvaceti už x let a tak prostě na mimčo tak nějak přirozeně dojde, někdy se potkají až po třicítce. A samozřejmě, když mám děti, nestačí je chtít a bezmezně je milovat, musím se o ně umět postarat. Neumím si dost dobře představit, jak je mi dneska dvacet, mám po maturitě, bydlím u rodičů a pořizuju si miminko. Kam jít bydlet? Kdo mě zaměstná bez praxe a s malým dítětem k tomu? Situace je v tomhle směru čímdál komplikovanější a já se nedivím, že mnozí odsouvají rodičovství do pozdějšího věku v obavách, že dítě by jako mladí nezajistili. Jo, díl pohodlnosti, že dokud studuju, cestuju, poznávám, nic mě neváže, je v tom taky. A vlastně, to hledání partnera se s tím pojí taky, protože leckdy tak nějak "není čas" si toho partnera najít, skrze další aktivity. A když už by čas byl, tak zas není vůle na to na tom vztahu pracovat, aby se teda potomek mohl narodil do jakž takž stabilního svazku. Podmínky bývaly trošku jiné, asi je spousta lákavých možností, co je třeba poznat a vyzkoušet a zároveň s tím je všechno velmi nejisté.

      Vymazat
    8. Samozřejmě, všechno se to natahuje, dlouho jsme sami děti, dlouho bydlíme u rodičů a dlouho nám naši rodiče pomáhají, zajišťují nás, pomáhají nám platit školu (studovat vysokou bez pomoci rodičů opravdu není sranda)... Jenže jak říkáš, protahovat donekonečna to moc nejde taky, tyhle věci se nedají ošidit. Sice není úplné sci-fi si pořídit první dítě ve čtyřiceti, ale uč dítě v padesáti lyžovat, aby chudák nemělo pocit, že už má doma důchodce.:-)

      Vymazat
  10. Ahoj eM, paletka je krásná, to sis nadělila krásně a překvapení z poza kanálu nemá chybu. Přesně Tvoje barvy!!!
    Artdeco má ráda, la nemám toho moc odzkoušeného. Klasicky bázi, tu používám a mám ráda, jediné n co si je u ní třeba dít pozor, nešetřit s ní a tak do roku roku a půl vypoužívat, protože pak mění konzistenci. Mono stín mám jeden se shimmerem a musím chválit, přežil už několikerou čistku, takže je prověřen:)
    eM, moc Ti to sluší, užij si víkend:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj tutto, díky moc, jsem ráda, že se líbí - to překvápko je na tom stejně to nejhezčí :-)).....a ty barvy miluju. Já tak pomalinku začínám zkoušet, zatím jsem měla jen korektor, teď stíny a tu bázi.....hodně si chválí camouflage korektor, ten bych taky chtěla a nějakou boží tvářenku hihi, přání by bylo dost. A děkuji za kompliment, se tu červenám už hodinu a pů :-). Užij si také moc pěkný a pohodový víkend! Jo a dala jsem edit, koukám že krása dala slevu na některé artdeco stíny a jiné věcičky !-D....ať máme nějaké to pokušení..

      Vymazat
    2. Mno, zrovna to poukšení teď vážně nepotřebuju!!! A stejně se podívám :DD

      Vymazat
  11. Krabička je krásná a ty stíny ti vážně perfektně sedí. Moc ti to sluší! R. má můj obdiv za ten výběr. Od Artdeca mám jen jedny stíny, ale jsou takové dost třpytivé, takže je až tolik nepoužívám.

    Překvapení jsem dostala v podbě robota na úklid a je to bomba. Jinak to popsat nemůžu. Zrovna si tam v tichosti jezdí a já vlastně tedy uklízím, smejčím a vytírám :-) Je to parádní. Šaty a kosmetiku si umím vybrat sama, a tak mne vážně toto potěšilo. Mám tak víc času na blogování ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, jestli taky nemám napsat Ježíškovi letos o robota, to by se mi hodilo :-D.....uklízení strašně žere čas a to mě neba..Jinak moc děkuji za pochvalu!!! Tyhle stíny nejsou tolik třpytivé, ale oni mají v nabídce různé od třpytek po maty a jsou příjemné...Jo takhle super barvy fakt může vybrat jen holka, co má oči na správném místě a cit pro make-up :-D já bych asi nezvládla vybrat odstíny pro někoho jinýho...

      Vymazat
  12. Ahoj Marci, dřív než začnu chválit krabičku, tak musím pochválit, resp. polichotit tobě :) moc se mi líbí ty barvy stínů, protože ti neskutečně sedí, rťěnku bych ještě klidně "přitvrdila", ale protože vím, že ty se rtěnek nebojíš, tak věřím, že k těmto stínům určitě vystřídáš různé odstíny :)) a jinak od artdeca zatím nemám nic, ani nevím, jestli je budu zkoušet, ale ta krabička vypadá opravdu moc pěkně. Mnohdy si věci kupuji zejména pro jejich hezký obal :-D takže je dost možné, že si u mě i artdeco najde své místečko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Katuš díky moc, se tu červenám a číst takové pochvaly moc potěší, zvlášť v mém věku hihi. Je fakt, že s rtěnkama jsem opatrnější, když líčím více oči, ale teď vidím na těch fotkách, že by to klidně sneslo i více - a to je dobré vědět :-). Díky za tip, zrovna pokukuju po nějakých úplně nových odstínech rtěnek ať nekupuju pořád poloodstíny té jedné a samé :-D.....
      J,jo nedá se nic dělat on ten obal dělá hodně :-)

      Vymazat
  13. Mam jejich bazi a je dobra. Ja si ted poridila neco podobneho u Inglotu a urcite je to lepsi nez hotove paletky. Z tvych stinu se mi libi ten bily, ty mam nejradeji a jsou vsestranne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano viděla jsem, že Inglot má podobný systém, je to fajn když se mono stíny "střádají" do paletky - je to opravdu hodně praktické. Ten světlý je opravdu univerzální a používám ho pořád :-D.....

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate