středa 20. srpna 2014

Zn. Levně: Milionářská řasenka Miss Sporty

Pěkný den přeju,

recenze na řasenky se tu objevují vždycky párkrát do roka, páč bez tohoto kosmetického produktu se prostě neobejdu a pořád hledám tu svou nej. 
Na chvíli ji najdu a pak už zas mám roupy zkoušet něco nového. 
Zkusila jsem high-end i drogešku a tak nějak jsem dospěla do fáze, kdy mi prostě stačí řasenka z drogešky. 
ALE člověk musí trochu hledat a ne hned skočit na lep marketingové masáži.
Někdy ty pravé poklady čekají trpělivě a nenápadně v regálech až je objevíte a doufají, že nesáhnete po těch uřvaných kolegyních z obrázků.....
Už jen když vidím ty nejnovější designy řasenek všemožných barev a tloušťky obalu,bizarních tvarů,  ufouní kartáčky zakřivené do podob zcela akrobatických, slibujících vám architektonicky vytvarované řasy a třeba i to, že vyzrajou na gravitaci....tak prostě padám. 
Chci solidní design, žádný kůl do ruky, nechci si vypíchnout oko, nechci štětku jak na WC - chci toho tak moc???!!!!

Moje drahá kolegyně Enka vyslechla můj brekot, kdy jsem odmítla nadále platit i jen za miniaturu mé milované Clinique (vtipně v akcích za 170 Kč, což je poloviční velikost za téměř dvojnásobnou cenu běžné řasenky), a to když jsem zjistila, že nemá smysl si kupovat velké drahé balení, páč za tři měsíce stejně vyschne.
To abyste náhodou nezapomněly a nehygienicky nepoužívaly řasenku dýl než je zdrávo...
Měla jsem v pácu, že vyzkouším tu dietní řasenku slavnou 2000 kalorií, ale prostě Enčiny argumenty mě přesvědčily. 
Je to holka pragmatická, zkušená a s ničím se nemaže, řekla mi, hele dobrá řasenka za kilo, Miss Sporty
 - prubni to. 
Tak za kilo to klidně prubnu teda. Obzvlášť když cokoliv, co mi má drahá doporučí, prostě funguje.



A tak jsem ji vyzkoušela - milionářskou řasenku Lash Millionaire Miss Sporty.
 Byla jsem příjemně překvapená už v drogérii - designem mě nijak nepohoršovala. 
Kupodivu ani ty zlaté nápisy  - jako měla jsem řásu od Collistar celou zlatou že, takže toto mě fakt vytočit nemohlo.
 Cena prostě customer friendly 99 Kč. 
No, ale přiznám se, váhala jsem. Kupovat kosmetiku u Miss Sporty? 
Od téhle značky si občas koupím leda lak na nehty a spadala do skupiny značek "tyhle regály proletím jen očima při rychlé chůzi drogérií"  (no dobře, rychlá chůze drogérií = oxymorón).

Jste mě měli vidět, jak jsem se těšila, až se s ní doma poprvé  nařasím.
Ó dej bože, ať to funguje i na mé nulové řasy!
Já totiž kromě dalších požadavků na řasenku taky, prosím, chci, aby se dala vrstvit a neslepovala přitom řasy, neobtiskovala se pod oko bez toho, že by musela být waterproof, a nevytvářela mi tak pod očima EMO styl - když už tak jsem eMa a né EMO...

No tak nebudu vás napínat no, tohle všecko tahle řása umí. Jsem úplně nadšená, že přitom, jak jsem vrstvení chtivá (chápejte moje přírodní řasy jsou nulové a světlé, chjo), krásně řasy vykartáčuje a lepí se k sobě minimálně. 
A šmouhy pod očima nedělá, leda když si pšíknu zrovna po čerstvém nanesení řasenky (ten Murphy mě vyhmátne klíďo i ráno v koupelně, tsss), ale to se nestává tak často - nicméně za běžného provozu, není třeba korigovat nic, a to řásuju i spodní řasy. Řasenka si nezadá s voděodolnými kolegyněmi a odličovat se musí odličovadlem na olejové bázi.



Kartáček klasicky, jen jemně vytvarovaný.

Věřím, že Vy, kdo máte mnohem lepší výbavu řas od přírody, užijete ještě lepší efekt s touto řásou než já...
 Kukadla "před"
kukadla "po"

"před"
  po (bez vrstvení)
 po vrstvení a eM má řasy, oujééés 
vrstvit se dá i  po celodenním nošení řasenky, když potřebujete větší waw efekt na večír

Prostě tahle řása není pro milionářky, ale pro holky, které nechtějí investovat do řásy majlant, ale chtějí dost muziky i za 99 kaček.
Takže = schváleno eM i Enkou!

A jestli nakupujete za slevové kupóny na poslední chvíli jako já, tak nezapomeňte, že tahle řasenka je do neděle 24.8. k mání s moc pěknou slevou!!

Jasně, že už je Milionářka č. 2 doma.



Jaké jsou momentálně vaše řasenkové favoritky? Co Vy a Miss Sporty?
Máte někdo tuhle řasenku a jak jste spokojeni?

38 komentářů:

  1. ja mam od Miss Sporty inu oblubenu, zltu s ohnutou kefkou. Stoji tri eura, za tuto cenu asi najlepsi efekt, aky sa da zohnat :) Ale nevyhovuje kazdemu. Tuto tvoju som este neskusala, ale na blind by som ju urocte nekupila - keby som videla tvar kefky. Tie s rozsirenym koncom mi nevyhovuju, potrebujem uzky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je vidět že Miss Sporty ty řasenky dělá celkem slušně. No já jsem v tomhle povrchní až hanba žlutou řasenku tedy míjím úplně jen kvůli obalu :-D, takže jsem si ani nevšimla, že nějaká v regále stojí - asi to je pozůstatek děsu z oranžové Rimmelky.....Jasně, kartáček vyhovuje každému jiný a je fajn, že v drogeškách třeba už mají někdy i ty kartáčky vystavené, protože na blind bych taky nic nekoupila, už jednou jsem se takhle napálila....

      Vymazat
  2. Já mám od Miss Sporty taky tu co píše lučiak - žlutou s ohnutým kartáčkem. Je taky fajn, ale příjde mi, že co jí používám moje řasy jsou ještě slabší než obvykle. Nevím co je v tom složení ale říkám si že asi nic extra to za ty peníze nejspíš nebude. Tak jestli už proto nemá smysl kouknout raději po přírodnějších řasenkách...I když jinak mi vyhovuje! Tak nevím...Taky bych už chtěla najít TU svojí jednu, páč testování řasenek mě vážně nebaví...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nedělám si iluze o složení, ale to ani u drahých značek, prý nejhorší utrejchy jsou voděodolné, tak už je radši nekupuju. Třeba ale moje dcera má citlivé oči, tak ta musí opatrně testovat, ale prubla jednou i tuhle a nic se nestalo. Možná je lepší sáhnout po nějaké třeba od Alverde, ale tam nemám vyzkoušenou ani jednu, asi budu muset otestovat příště.....Ale je fakt, že hledání mě taky nebaví, takže když něco funguje držím se toho, jako teď té milionářky. Možná třeba zkus nějaké jiné odličovadlo na řasy, prý je fajn na řasy ricínový olej, já celkově používám přírodní odličovadla na bázi olejů, jako řasy mi po tom nerostou, ale ani nemám pocit, že by jim bylo hůře....

      Vymazat
  3. U mna tiez od Miss Sportz vedie ta zlta, avsak na moj vkus prilis rychlo vysycha.. Riasenkoveho favorita este nemam, asi naj je Wonder Lash od Oriflame, ale uz som dlhsie som nemala ich katalog v ruke a ani neviem ci ich maju este vobec v ponuke...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak od Oriflame už jsem taky strašně dlouho nic neměla ani katalog neviděla, kdysi tam měli mou oblíbenou vůni, než ji přestali nabízet a to mě hrozně dožralo :-).....S tím vysycháním to je asi prašť jak uhoď u drogešky i high-endu.....

      Vymazat
  4. Na kosmetiku miss sporty máme podobný názor (což je možná chyba). Musím uznat, že 2000 kalorií od MF jsem měla, a byla dobrá. Dokonce dost. Teď mám nějakou od YR, a není to žádná hitpoška, ale já na ty řasenky nejsem zas tak náročná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se učím neodsuzovat nic :-), od té doby co jsem si koupila stíny Essence a řasenku Miss Sporty, ale právě primárně tam nehledám nic u těch značek :-D. Hm, jednou si tu kalorickou stejně prubnu, a láká mě dost i Loreal pixiwoo je hodně chválí potvory :-D...tak až bude nějaká čupr akce !-)

      Vymazat
  5. Ja mám presne túto a zatiaľ som maximálne spokojná, myslím, že nejaký čas pri nej zostanem. Je to asi najlepšia riasenka, akú som v poslednej dobe vyskúšala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, že jsme na tom stejně. Já u ní taky chvíli zůstanu a vůbec se mi nechce právě nic testovat, třeba zas až časem....:-)

      Vymazat
  6. Já měla od Miss Sporty řasenku růžovou, byla prima, ale teď mám lepší :D Zkus Best od Moje, o které jsem minule psala, ta je fakt výborná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si přečtu, tuhle značku vůbec neznám :-D, ale je vidět, že Sporťačky vůbec nejsou špatné :-)

      Vymazat
  7. Přesně tato na mě tady čeká. Jsem na ní zvědavá. Ale mám ji doma už od Vánoc, tak se trochu bojím, aby byla ještě použitelná.. Sama jsem ji neotvírala, ale o slídilech v drogerii se to asi říct nedá.
    Jinak já teďka dodělávám svoji Great Lash od Maybelline a ta je teda parádní, hlavně co se délky použitelnosti píše. Trochu se ozvalo svědomí, když jsem v tvém článku četla o 3 měsísích, kdy je řasenka normálně použitelná.. Ale já tu svou už pouřívám více jak 8 měsíců a je pořád fajn, pořád mi udělá službu, se kterou jsem spokojená.. tak si na jednu stranu říkám proč ne, s žádnou jinou řasenkou se mi to ještě nestalo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak ta už čeká dlouho :-D, ale jasně měla by vydržet. To by na drogeškách strašně vadí, že lidi do všeho vlezou, výrobci by taky mohli lépe výrobky chránit před "napadením", lidem nestačí testery už lezou do všeho, já než něco koupím vždycky musím čekovat, jestli do toho někdo už nevlez, ale u řasenky to fakt člověk nepozná...
      Nééé, ona je nějaká doporučená doba, jak dlouho používat řasenky ale neboj, u mě je cca standart tak půl roku - teda pokud řása nevyschne, že jo !-)......a pokud nemáš vyloženě citlivé očka a nevadí ti to, tak co :-D

      Vymazat
  8. Já mám oblíbenou od Bourjois, ale to je přesně ten dražší vysychající případ... No, a Maybelline, klasická žlutofialová, ta to jistí... Ale Miss Sporty, to je pro mě nostalgie, to byl v mých "náctých letech" luxus, který když jsme měli, byli jsme za něco extra... :))
    A řasenku od nich mám zatím jednu, fialovou tlustou (jo, nepamatuju si názvy, přiznávám. :)), ta je na pravé oko fajn, na levém mi slepuje řasy... :)) Ale chtěla jsem zkusit tu žlutou, co tak chválí Liška. A teda možná i tuhle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjoisky jsem taky chtěla vyzkoušet a uchránila mě od toho jen jejich dostupnost na delší míli a to, že na blind řásy přes eshop radějc nekupuju. :-D Přesně Miss Sporty je nostalgie! Je fakt, že mě malinko minula v těch "pravých" letech, ale prostě je to stálice :-D Hehe to je teda srandovní řasenky, že slepuje jen na jednom oku, asi se rychle unaví a to druhé už nezvládne !-)

      Vymazat
  9. Pobavila jsi mě, ufouní kartáčky! Boží! Naštěstí mám řasy od přírody celkem ok, ale najít neslepovací řasenku, co neobtiskává a nesmrdí jak močůvka (zdravim Maybeline) je zážitek. Jsem spokojená s milion lashes od L'Oreal. Teď se mi ale nahromadilo nějak víc řasenek, tak jsem zvědavá jaké budou, až se k nim propracuju.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó to jsem ráda, že jsem pobavila! Jé, taky čucháš k řasenkám? No někdy člověk nemusí ani čichat a ten odér by pomalu štípal do očí, mě takhle smrděla oranžovka od Rimmelu scandalka. Právě kolem těch Loreálích chodím jak mlsná kočka a nevím, kterou si vybrat a vidím, že miliony v názvu řásenek frčí :-D.....

      Vymazat
    2. eMi, mě nalákala kdysi Meduňka na L'Oréal řasenku s efektem motýlích řas - teď ji tu nemám a nevím, jak se přesně jmenuje, má divnej kartáček. :-D Byla jsem hodně skeptická, ale nosím brýle a prostě potřebuju výrazné oči, tím pádem řasy. Mám už třetí v pořadí, je prostě best of.

      Vymazat
  10. Teď mám jednu od Reginy a pro mě funguje fajn. Mým kritériem je hlavně typ kartáčku, musí být souměrně rozježený a silikonový, což ona má. Pro všechny případy mám schovaný jeden kartáček z bývalé vypotřebované řasenky, kdybych dostala nějakou s nevhodným rozježením a nebo tvarem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Regina to je pro mě úžasné retro :-D, to je ještě větší nostalgie pro mě než ta Misska, ta už byla relativně moderní. Já mám od Reginy zapečenou tvářenku, ale jinak nic...Já právě ty silikonové zkoušela a není to vončo u mě, tak jsem zůstala u klasiky, je fakt že kartáček je základ, každému vyhovuje prostě ten jeho :-)

      Vymazat
  11. Nejlepší je žlutá 3d Volumythic Miss sporty, má kartáček jak Oriflame wonder lash, plastový, asymetrický a je suprová, v DM ji měli snad za 59 kč.. a nevysychá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakryš ta žlutá je tady tak chválená, že ji snad zkusím, akorát ještě nevím jak se popasuju se žlutým obalem teda, žlutou nemusím - nikde !-DD

      Vymazat
  12. Mňa veľmi neočarila, všeobecne MIss Sporty už dlhšiu dobu nemám v láske, skôr Rimmel, L´oreal, aale vidím, že ti pristane a naozaj ti pekne zvýraznila riasy :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Danko!! No mě Rimmel hrozně naštval, že přestal vyrábět mou milovanou Glam eyes, kterou jsem používala roky, a poslední dobou vyrábí řasenky v naprosto obřích obalech a to mi nepadne do tlapky :-) ale na Loreal se chystám určitě !-D

      Vymazat
  13. jo ty Clinique ceny jsou moc hezké... :( já od Miss Sporty nemám nic, ale pokukovala jsem po nějaké té nové objemové (řasy mám naopak až moc velké, což asi zní blbě, ale někdy se s nima pracuje hůř), je v takovém růžovém obalu a má nějaký super název á la giga massive volume nebo tak něco :D
    jo a pčíkám ráno pravidelně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je až nehorázné jak je tady Clinique předražená, v USA je běžně za třistapade....ne že by to bylo taky málo, ale sedmset za řásu to je šílenost. Ono to blbě nezní, moje kamarádka má řasy, které ji upřímně závidím, ona ani řasenku používat nemůže jak je má dlouhé a husté :-).........Tak takhle propčíká ráno klasicky moje dcera :-D...a já s nástupem tohodle podzimu prskám už taky :-D

      Vymazat
  14. eMinko, já všude chválím tu žlutou, kudy chodím, dá se koupit ve slevě i za 60 Kč, ale i normální cena 70 Kč je směšná a je nejlepší, jakou jsem kdy měla, a to jsem už taky vyzkoušela kde co ;) ale samozřejmě záleží na kartáčku, každý vyhovuje někomu, já třeba nemůžu mít takové ty klasické tlusté "štětky" ... všeobecně jsou ale řasenky od Miss Sporty velmi chválené, podle mě se liší pouze tím kartáčkem, jinak náplň mají všechny stejnou ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda to vypadá dobře!:) Miss Sporty má také naprosto úúžasné kajal tužky na oči! Ráda si kreslím horní kočičí linky a hledala jsem nějakou lehčí přirozenější verzi těch výrazných tekutých. Nakonec u mě vyhrála právě tmavě hnědá Miss Sporty, stále nechápu, jak může být tak levná, když je daleko pigmentovanější než dražší značky!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Dámy, pardon, ale mne už ten název "Miss Sporty" odrazuje. To není nic pro mne. Až se bude prodávat "Mrs. Burgundy" nebo "Missis Lazy", tak o tom napište a já si to kopím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. Kors Sporty Citrus taky názvem odpuzuje a přitom je to krásná vůně... :o)))

      Vymazat
    2. já bych brala tu burgundy hned no, ale když voni maj jen tu Sporty - uznávám, že pro kosmetiku to není úplně echt jméno, ale jak píše Enka - čekala bych taky vlepší název než Sporty Citrus od takovýho návrháře - to za ty prachy se na Miss Sporty nezlobím.....:-)

      Vymazat
  17. Miss Sporty řasenky opravdu umí, to se musí nechat. Hlásím se do řad fanynek té žluté (Studio Lash 3D Volumythic), je fakt skvělá. Já mám řasy taky dost nijaké a krátké a tahle řasenka dokáže zázraky. Já jsem ochotná investovat klidně i trochu vyšší částky do dekorativky, ale zrovna za řasenku bych nešla snad ani nad stovku. Nebo max nějakých stopade. Tyjo, z nostalgie se budu muset někdy u regálu Miss Sporty zastavit a pořádně si jejich sortiment snad po 20 letech prohlídnout. :-)

    A je tu zmiňovaný i L'Oreal - já teď zrovna používám řasenku Volumissime (kterou jsem dostala zdarma k nákupu produktů L'Oreal v Rossmannovi) a je skvělá a hodně dlouho jako čerstvá, ale má jedno velké ale - trochu se nahoře obtiskuje, což je ohromná škoda. Poslední roky jsem si oblíbila umělé kartáčky, tahle má klasický a je teda výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Ty Jani??? :-D. No tak jo, tak jste mě fakt ukecaly hromadně, že asi toho žluťáka jednou taky zkusím :-) Dcera si teď vybrala jednu řásu od Alverde a já jsem na ni taky hodně zvědavá, tak možná na chvíli odskočím do přírodní dekorativky zatím si ji hodně chválí a má očka citlivá, tak je to fajn. Po mých zkouškách high-endu už taky nemíním utrácet více než max. těch stopade.....No já se taky zastavila právě u Missky po hódně dlouhé době :-)
      S tou lorealkou mě to teda mrzí, že se obtiskuje, pořád ještě jsem na jejich řasenky hodně zvědavá, ale zatím vůbec nevím, kterou bych si vybrala :-)

      Vymazat
    2. Sakryš, v poslední době se mi občas stává, že odešlu komentář (nejen na Tvém blogu) a on zmizne a nezobrazí se.

      Jo jo, i já. :-D I moje ségra si ji nemůže vynachválit, no spoustu kladných ohlasů na ni slyším, tak za ty prachy to prostě za vyzkoušení stojí!
      Ta Lorealka má skvělou konzistenci, není to tak že by se obtiskla po nanesení, že by třeba byla moc vlhká. Ale vždycky si během dne pak všimnu, že je to nahoře trochu obtisklé. Jinak je úžasná - já právěže taky vyžaduju 2 vrstvy bez slepování. No časem vyzkouším od Lorealu nějakou jinou. Ale třeba i laciná Essence má super řasenky. Měla jsi někdy nějakou od Catrice? Mimochodem Catrice - ve výprodeji jsem koupila BB cream za 54 Kč, moc jsem mu nevěřila (ale za tu poloviční cenu nezkus to, že - asi bych si ho ani nevšimla, ale inspirovala mě v obchodě slečna, která ho zrovna házela do košíku :-D ) a je úplně úžasný, fakt jsem zírala. Stejně tak sypký pudr za stejnou cenu. Fakt nechápu, že zrovna takové super výrobky končí, já bych je kupovala opakovaně. Škoda přeškoda.
      Od Alverde jsem řasenku neměla, slyšela jsem na jejich řasenky spíš negativní ohlasy, tak se mi do toho moc nechce.

      Vymazat
    3. Jani bohužel se mi to stává taky, blogger pěkně zlobí a štve mě, páč když už se rozhodnu psát komenty, tak nejsou krátké :-), vidím, že není chyba jen na mém přijímači...pro jistotu než dám publikovat, radši ten komentář zkopíruju....

      Ty ceny jsou právě skvělé, že člověk může prubnout různé věci a nerve mu to žíly :-), jako když koupíš něco drahého a stojí to za pendrek...U Catrice stojanu postávám věčně jak mlsná, mám chuť zkusit všechno a tak vždycky dojdu do stavu, že nevím, co si mám koupit jako první, tak odejdu s lakem :-) anebo jsem dceři koupila rtěnku..
      Já miluju jejich bronzer. Je fakt, že BB z drogešky nějak obcházím, přitom jsem používala chemkový Bourjois...tak možná kouknu blíže na Catrice...Taky mě naštvali, že mi zrušily tmavě šedé linky ve fixe, už mají jen černé a ty já nenosím...škoda škoda!!!!
      Alverde má těch řasenek několik, my podle kartáčků vyřadily většinu a zbyly nám dvě :-), mě od nich dekorativka láká, tam je to hůř s těma odstínama, ale aspoň to u řasenky odpadá :-)

      Vymazat
    4. No právě, já nikdy žádný BB z drogerie neměla a ani jsem jim nevěnovala sebemenší pozornost. Ale když jsem viděla ten Catrice, vzpomněla jsem si, že jsem na něj někde četla dobrou recenzi a řekla jsem si, že za pade to risknu. No a překvapil teda ohromně. Akorát že už se nedá koupit bohužel, já ho kupovala někdy před měsícem a teď už jsem ho neviděla.
      U linek mě taky štve, když nějaká značka nabízí jen černé, taky černou na oči nepoužívám (kromě řasenky samozřejmě).
      A u Catrice obecně mě štve dostupnost - Rossmanna s jejich stojanem mám trochu z ruky a když se tam jednou za delší dobu dostanu, těším se jak malá, ale ne vždy je to zakončeno úspěchem - třeba posledně jsem chtěla ten jejich a la chubby stick a odstín co jsem měla vyhlídnutý, měli 2 kousky a oba opatlané. Testery od nich nejsou a tak si je lidi vytvoří sami, že. Koukala jsem ale, že Catrice jde objednat i online, tak internet to jistí. Stejně tak jsem nedávno dopadla s "chubby" od Astoru. V Rossmannovi, kde byly v akci, vše opatlané, tak jsem objednala na parfums.cz.
      Jo hele, a prohlížela jsem si teď zrovna leták Tety a mají tam tuhle Miss Sporty řasenku dokonce v akci za 59,90. A mají 2 druhy - tuhle Tvoji a pak "obyč" Millionaire" bez toho "all in one" :-) A "běžná cena" je tam 89, takže o deset kaček levnější než dm :-)

      Vymazat
    5. Jani absence testerů to je fakt na blogo-román! :-/..Úplně stejně jsem na tom s tou chubinou, tolikrát jsem ji měla v ruce a vrátila ji zpátky ze stejného důvodu! A to už mám konečně Catrice dostupnou, tohle mě prostě v drogešce štve hodně, že lidi všude vlezou bezohledu a že výrobci neumí ty výrobky ochránit balením a dodat testery....
      No ty linky - kapitola sama pro sebe fakt! Jsem holt odkázaná na stíny, což je trošku malířská záležitost, ale zas paleta barev je pestrá aspoň..
      Ta Teta není vůbec špatná ceny mají někdy fakt lepší, takže to půjdu očíhnout !-D

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate