úterý 6. ledna 2015

Happy s Martinou G.

Pěkný den vám přeji,

tak tady máme první novoroční recenzi a je třeba v tom novém roce začít pěkně happy :-D.
Než dám do kupy nějaké to kosmetické bilancování za minulý rok, mrknem detailněji na tudle specialitku.
Myslím, že můžu zodpovědně prohlásit, že se jedná o přírodní "high end" a samozřejmě nemluvím jen o ceně,
i když ta je samozřejmě přímo úměrná.

Několikrát do roka se objeví v blogosféře články na téma drahé versus levné.
Nějak nepojímám význam takových článků nebo spíš té války, která se většinou u nich semele. 
Někdo hájí levné někdo prostě dává rovnítko mezi drahé a nejlepší, ale mám pocit, že všem jaksi uniká pointa.
U mě najdete ledacos, ale hádat se o to, jestli je drahé lepší než levné nebudu z jednoho prostého důvodu. 
Nedívám se na výrobky z tohoto úhlu pohledu. Posuzuju, jestli je výrobek kvalitní nebo ne, a to, si myslím, by mělo zajímat především každého spotřebitele. Samozřejmě ale v souvislosti s jeho (spíše jejími) finančními možnostmi. 
Někdo má hluboko do kapsy, tak by měl hledat kvalitní výrobky mezi těmi levnějšími (a ne že tam nejsou, to prohlašují jen snobové, sorry) a ten šťastný, kterému peněženka poskytuje větší rozlet, může investovat zase jinak.
 Ne nadarmo se na trhu nenachází spousta tzv. dupe - duplikátů či alternativ k luxusním výrobkům, protože sami výrobci ví, že není jen jedna skupina nakupujících a je třeba výrobky přizpůsobit různé kupní síle.
Vzhledem k tomu, že já se pořád pohybuju někde okolo středu - někdy i výše a poslední dobou spíš níže - a peněženka u mě dost velí, tak říkám narovinu, že takový výrobek, který dnes recenzuji, si dovolit koupit momentálně nemůžu. Proto si cením spolupráce s eshopem biooo.cz, který mi produkt poskytl k recenzi. 
Neuškodí si  rozšířit vědomosti i směrem "high", protože když neváháte koupit si kosmetiku od různých Chanelů, Diorů, Estee Lauderů atd, možná oceníte, že i příroda má svůj vysoký level.
Poprvé jsem tuhle značku zkoušela ze vzorků ZDE a přišla mi hodně zajímavá.
Jak už jsem psala před nedávnem, tahle značka používá pouze přísně kontrolované ingredience z biodynamického zemědělství a mají certifikát Demeter. Od toho se jistě také odvíjí vysoká cena výrobků. 
Také se soustředí i na to, v jakém obalu tyhle kvalitní ingredience uchovat a není to určitě plast, ale opálové sklo.

A teď  po tom dlouhém úvodu je třeba říct, jestli tyhle všecky řeči o harmonii a účincích této kosmetiky mají reálný podklad.
Koukneme se na to, jak se osvědčil výrobek u nás doma.
A že jsme doma rovnou tři ženské, které testují. Je to hodně zajímavé sledovat účinky, protože vám můžu říct, že ač jedné krve, tak se málokdy stane, že všechny reagujeme na jeden výrobek stejně pozitivně. 
Většinou se spíše stane (obzvlášť) u mých dcer, že jedné něco vyhovuje a druhé ne.....

Happy aging lotion Martina Gebhardt

Už z názvu je jasné, že lotion - pleťová emulze je určená pro nás starší a pokročilé, ale pozor happy s Martinou můžou být i mláďata, tak nezavěšujte :-)
Samozřejmě moje pleť už je starší a lehce pokročilá, takže si velice ráda vynucuje zvláštní ohledy, obzvlášť teda v zimě je hodně těžké ji uspokojit. Páč suchá pleť se sklonem k šupinkám a zároveň mastnější T-zóna - to je fakt jako výhra...
 Nicméně lotion je určitě vhodné pro pleť se zvýšenými nároky na péči a tou je i pleť atopiků, jak jsmě zjistily. 
Bych sice chtěla krásně happy stárnout s Martinou G., ale většinu lotionu mi vypotřebovaly moje dcery. 
Páč ten pravý happy-end je právě v tom, že jim oběma (!) pěkně sedl na jejich atopickou pleť. Pochvalovaly si, že lotion nedráždí a skvěle hydratuje (byť ony jako přesušenky musí stejně aplikovat několikrát denně) a hlavně měli heboučkou pleť. 
Kdo je atopik určitě chápe, že heboučká pleť pro atopika je velká hodnota, narozdíl od běžné atopické pleti drsné jak šmirgl papír a šupinkaté atd.
A co já? Mně lotion vyhovuje skvěle, pleť je po něm opravdu hebká, velmi dobře hydratovaná, ačkoliv to nějak nepobírám, jak je to možné, když má tak lehoučkou konzistenci. (Jasně bude to ve formulaci).



INCIAquaOlea Europaea Fruit Oil1)Vitis Vinifera Fruit Extract1)Uncaria Tomentosa Root ExtractNymphaea Alba ExtractRosa Damascena Flower Extract1)Daucus Carota Extract1)Theobroma Cacao Seed Butter2),Butyrospermum Parkii Butter2)Lecithin2)Sambuctus Nigra Root Extract1),Magnolia Officinalis Bark ExtractCamelia Sinensis Leaf ExtractCetyl Alcohol,Cetearyl AlcoholSpagyrische Essence Uncaria Tomentosa Root ExtractGold,SilverSulfurTocopherolRosa Damascena Flower Oil2)Vanilla Planifolia Tincture2)Iris Florentina OilGeraniol3)Citronellol3)Limonene3)
1) Demeter, 2) Organic agriculture, 3) Natural essential oils


Ale, pozor, není to tekuté mléko, je to opravdu spíše emulze, takový lehoučký jemný krémík, neroztéká se.
Tím, jak je lotion lehoučké konzistence se skvěle roztírá a rychle vstřebává.
 Troufám si říct, že by mohl vyhovovat i pleti mastnější.

Věci, které vykřikujou, že jsou anti-age především testuju na dekoltu, hlavně když vylezu po ránu celá pokrčená
 z postele :-D. Během dne dokáží ty správné výrobky narovnat zvrásněnou dráhu, stejně tak i Martina G.
Nicméně teď v zimě, potažmo v mrazech by mi tento lotion nestačil, takže s ním šetřím a používám ho jako sérum pod krém, což se krásně osvědčilo a pleť si rochní a stárne happy..
Osobně mi opět hodně vyhovuje balení s pumpičkou. Takto se náchylné bio-ingredience jen tak neinfikují běžným "patláním" a výrobek vydrží dlouho nezávadný. 



Shrnu to tak, že je velmi příjemné zjistit, že drahé výrobky fungují a nejsou jen planou vějičkou v pěkném obalu na movitější zákaznice.
Zde zaplatíte za kvalitu a dostanete ji. Podmínkou ale je, vybrat si ten správný výrobek, aby vyhovoval právě těm vašim nárokům, než "zainvestujete" - a od toho jsou tady vzorky. !-)
Jako přidanou hodnotu a hodně pozitivní vedlejší účinek hodnotím, že výrobek je vhodný i pro atopiky a myslím, že vzhledem k tomu, že je to druhý výrobek, který mému atopikovi doma seděl, má tahle značka v této oblasti potenciál.
Lotion najdete na biooo.cz ZDE, stejně jako celou happy řadu, cena lotionu je 1.145 Kč.

Jak jste na tom Vy s přírodním high endem i nepřírodním a vůbec máte momentálně nějakou péči, se kterou jste hodně happy bez ohledu na cenu?

14 komentářů:

  1. co se týče pleťovky, tak mi nedělá problém si za přírodní trochu připlatit... jo, asi bych si nekoupila sprcháč za 500, protože pro mě to je furt jen sprcháč, s kůží žádné problémy nemám a běžná produkce mi nevadí (a holit si tím nohy by byl hřích :)... ale ráda si koupím nějaký dražší krém na obličej nebo oči, hodně se mi líbí třeba Mádara, Kivvi, taky Inlight je úžasný, ale teda ten už je lehce mimo moje finanční možnosti, tak třeba časem :) a taky dost používám oleje, ty jsou levné a dělají super službu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko tak to máme podobné, sprcháč u mě bude pořád obyč sprcháč, to by musel vonět jako parfém mého srdce ale i tak bych si ho asi nekoupila !-), pokud člověk nemá žádné extra trable s kůží, je to super a nemusí vynakládat na tu obyč. péči dost peněz, třeba já ani neinvestuju nijak do vlasovky, asi jsem ke svým vlasům macešská, ale jim vyhovuje ta henna a pak levnější šampon, jednou jsem koupila super čuper drahý JMO kondiš, byl perfektní, ale pětikilo je pětikilo....Třeba z kosmetiky mě hodně potěšila Melvita, akorát ta tady není a je vidět, že koukáš taky vyšším přírodním směrem :-)
      A oleje jsou boží!!! Zrovna teď se léčím olejema a máš pravdu, za pár peněz luxusní péče :-D

      Vymazat
  2. No fíha! Tenhle je už teda hodně high end na můj vkus (aspoň teda cenově). Já teda mám ráda jak levné věci - tak ty dražší, a občas se nebojím si připlatit. Teď jsem momentálně v situaci, že raději ty levnější, ale třeba se jednou vypracuju a nebude mi problém koupit si happy krém od Martiny G. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Klárí je to high end i na mě !-), ono to je asi o tom, umět si připlatit na tom pravém místě, třeba já nemám problém s levnějšími věcmi vůbec, pro mě je super poměr cena výkon třeba Alverde, kolikrát i v Balea najdeš fajn kousky a pak člověk může ušetřit a pak se rozšoupnout třeba u parfému nebo u něčeho co srdíčko žádá :-DD...a zas tu naději si musíme udržet, co kdybychom jednou vydělávaly majlant !-))))

      Vymazat
    2. Ano eMi, jednoho krásného dne nám nebude vůbec líto utratit za krém pálku jak za zimní boty :D

      Vymazat
    3. Klárí to jsi trefila teda, zrovna dneska jsem si musela jít koupit nové boty, takže zatím jsou priority jasný :-)

      Vymazat
  3. Prima clanek - pekne lakajici. Kombinuji chemku a prirodni. Priznam se, ze mozna bych si to v nejake akci koupila. Jen bych musela nejprve vyzkouset, zda to stoji za to. Prece jen Mary Kay hydratacni krem v kombinaci s hyal. serem je vyhovujici, na noc doplneno Peter Thomas Roth nadupanym serem a super ocnim kremem ...zatim. No a sem tam oleje, ruzova voda atd. Priznam se, ze mne laka i krem Chanel, jak ho tolik chvali tuttobene. Tak ktery ma byt ten pristi???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó těch lákadel vůkol je Martinko, člověk pomalu neví, co dřív, chápu Tvé dilema, a hlavně, že ti ty věci fungujou, my taky pořád ještě kombinujeme chemku s přírodou, obzvlášť u toho atopického ekzému to jinak nejde, ale když můžu tak si už vyberu přírodu...Hyaluron je skvělý spolu s oleji, růžová vodička to už je prostě must have.....ale chápu, že Tě ten Chanel láká. Mě zrovna tahle péče ani nijak moc neláká, u high endu jsou pro mě lákadlo hlavně parfémy :-)))

      Vymazat
  4. Tak přečetla jsem pěkně poctivě celý článek, což s mou netrpělivostí je um :) Už jsem se totiž od prvního slova těšila jak emulze odpadne , já mám od nich měsíčkový krém a miluji ho, povedl se koupit v akci se slevou i když stejně nebyl tak drahý jako tento. Musím říct že tuhle značku bud do budoucna ráda testovat, je super, že máš tak dobrou spolupráci a , že klidně přiznáš , že momentálně je to nad rámec rozpočtu, to mi přijde super přiznání :) Já to tak mám taky, a jedná se třeba i o preference za co chci utrácet a za co ne daný měsíc. Takže se také pohybuji spíše ve středu. Ale stokrát radši to dám za přírodní značku než za pykslu plnou silikonů s názvem Dior :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já Ti děkuju za Tvou pozornost, já už se kolikrát snažila psát stručněji, ale je to se mnou zabité, jak se rozepíšu, nevím, kdy přestat. :-)) A proč to nepřiznat že jo, volím upřímnost a jsem ráda, že to má odezvu. Přesně tak, člověk, který musí opravdu přemýšlet za co peníze utratí musí i kreativně uvažovat a kličkovat, třeba akce a slevy jsou fajn, takže někdy fakt koupím bomba věc za dobrou cenu a mám z toho velkou radost, a pak si musím vybrat holt co si koupím a co ne, a taky co potřebuju a co ne - a člověk zjistí, že toho zas tolik nepotřebuje, jen by to chtěl :-)))
      Děkuju za milý komentář. Jak jsem psala, mně nějak ten high end neláká, co se týče péče, kolikrát je to fakt jen umně naformulovaná chemka, ale slabost mám pro parfémy, tam když najdu něco dobrého, tak šetřím a pak investuju !-))), ale taky to nepřeháním,je třeba živit děti :-DD

      Vymazat
  5. Taky mám tohle lotion moc ráda. Já jsem trochu ujetá na neobvyklý ingredience, takže když jsem zjistila, že je v tom vilcacora (kočičí dráp), tak jsem to musela zkusit, protože s vnitřním užíváním mám jen nejlepší zkušenosti, tak proč to nedat na obličej, že... Ta cena je na první pohled vysoká, ale vzhledem k tomu, že je to 100ml, tak v porovnání s běžnou velikostí krému je ta cena ještě relativně slušná, navíc se dá tahle řada občas vychytat ve slevách a pak už to vychází fakt skoro za pusu v přepočtu na množství. Já, co se týče high-endu, sahám už jen po přírodce, protože když si přečtu složení krému za 2000 někde v Sephoře, tak mě ty levný složky v tom fakt urážejí, protože prostě nejsou potřeba. Něco jinýho je fejkovat rozjasnění třpytkama, jako dobře, nemělo by to být, ale budiž, všichni chceme vidět nějaký okamžitý efekt a když to funguje pak i dlouhodobě, proč ne. Ale pokud najdu v krému za několik tisíc ropný produkty, glycerin a dimeticone na prvních pěti místech, tak ať jdou někam, to je prostě jen a pouze o snižování nákladů na ingredience. Pak v tom klidně může být zlato (což je i v týhle Martině :-) ) a stejně se cítím jako zákazník podvedená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já tu vilcacoru nerozklíčovala v tom :-), přitom čaj s tímhle drápem doma pijeme.....A máš pravdu, běžný krém má 50 ml, tak to už je zas cenově někde jinde a určo je to lepší než pěkná piksla za dva litry od Chanelu - mám to stejně, s Enkou vždycky čteme složení těch drahých krémů a kroutíme hlavami...a je to urážlivé, když najdeš laciný ingredience pod hávem luxusní značky. Přece mi v péči nezáleží, jestli to má krásný obal, ale ten obsah a v myslím že na to high-end značky dost hřeší...

      Vymazat
    2. To složení high-endu šlo úplně do prdele, s odpuštěním. Pamatuju dobu, kdy v krémech nebyly ŽÁDNÝ silikony a byly dobrý a uživatelsky stejně příjemný. Jasný, nedělaly ten heboučkej povlak. Teď je tam třeba silikonů klidně pět, v jednom produktu. Kolik se tam asi vejde prospěšných věcí? A jak se to s tím silikonem dostane do pleti a v jakým množství? Já neříkám, že ty krémy nefungujou, to vůbec, často mají super efekt, ale ten samý by šel dosáhnout za poloviční cenu nebo i třetinovou při tom složení, který to má... Já jsem ten poslední člověk, co se bude mazat nějakým bambuckým nebo kokosákem v hnusným obalu, protože to je zdravý, ale fakt mi vadí, když ze mě někdo dělá debila. Pokaždý se bojim, aby mě v sephoře nebo někde nechytla nějaká promotérka nějakýho pleťovýho zázraku, protože jsme strašně nerada nepříjemná na lidi a ve většině případů bych na nic příjemnýho, co by se jí dalo sdělit, nejspíš při nejlepší vůli nepřišla :-)

      Vymazat
    3. Máš naprostou pravdu a trefilas to výstižně, je to vyloženě výsměch nevědomosti lidí, co maj sice spoustu peněz, ale neumí je nacpat do kvality a fičí jen na značkách a vůbec nechci vidět ty výrobní náklady toho silikonovýho koktejlu a ty super marže, za který to pak prodaj se zlatým monogramem....Naposledy mě takhle dost vyděsil slavný make-up Chanel, ty jo tolik silikonů pohromadě už jsem dlouho neviděla, a mezitím NIC, skoro nic jinýho, žádná výživa....
      Zase pozor, já si dělám srandu, že jsem v klubu povrchních pizd, že jo - jsem estét, dokážu se rozplývat nad krásným obalem dekorativky, parfémy atd, ale pokud to má pak kvalitu značky Essence, tak to ne teda, to si raději koupím tu Essence :-D...(což je samo trochu extrém)
      Musí tam být jakási vyváženost - jakože estetika obalu a kvalita obsahu...
      Hele promotérky vůbec nesnáším, a mě odchytla v Douglasu, jsem se kroutila jak had, abych z toho vyklouzla zdvořile, páč to co mi chválila - ano, jak neříct: hele dámo, sakra, já tomu maličko rozumím a to co mi tu cpete do hlavy je úplně na hovno :-DDD....s prominutím teda. A když náhodou se po něčem ptám, tak ty holky většinou ani neví - jestli není lepčí nacpat za ty pulty blogerky :-DDD

      Vymazat

Děkuji Vám všem za zastavení a že věnujete svůj čas napsání komentáře. Moc mě taková zpětná vazba těší!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate